Vihaatko Yhdysvaltoja vaikka et ole koskaan käynyt siellä?
Mielestäni tuo kuvastaa ahdasmielisyyttä. Upea maa, jossa on paljon nähtävää turistille!
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
En vihaa mutta ärsyttää heidän yksinkertaisuutensa valtaosan kohdalla.
Entas valtaosa suomalaisista? Keskustelevatko he ydinfysiikasta ja maailmankirjallisuudesta? Voi olla etta kielimuurikin vaikuttaa jos vastapuolen englanti on vahan suppeaa.
Inhosin ennen tosi rajusti, kun ovat yksinkertaisia ja sivistymättömiä.
Nyt olen huomannut kuitenkin, kuinka he ovat puolustamassa ja auttamassa eläinrääkkäyksen uhreja.
Itse maassa en ole käynyt enkä tykkää USA:n politiikasta.
En todellakaan, päin vastoin. Suomea vihaan eniten maailmassa ja haluan v*ttuun täältä! Jenkeissä on tullut käytyä 10 kertaa ja aina vaan haluan sinne takaisin. Kahden viikon päästä pääsen sinne taas<3 Ihanaa en malta odottaa : )
Vihaan sen maan sotavoimia. Taas ovat toukokuussa tulossa Suomeenkin hääräämään panssarivaunuineen. >:(
Miten voi edes arvioida tätä? Yhdysvallat on niin laaja ja niin erilainen eri puolilla, että sama kuin kertoisi vihaavansa Eurooppaa miettimättä puhutaanko nyt Kreikasta, Iso-Britanniasta vai Suomesta.
Pari kaveria kävi jenkeissä talvella ja sanoivat että on ihan samanlaista kuin venäjällä.
Onko palstalla molemmissa maissa käyneitä?
Vierailija kirjoitti:
Pari kaveria kävi jenkeissä talvella ja sanoivat että on ihan samanlaista kuin venäjällä.
Onko palstalla molemmissa maissa käyneitä?
Olen käynyt molemmissa. Pietari ja New York.
En vihaa kumpaakaan maata.
New Yorkista tykkäsin tosi paljon. Siellä ei todellakaan tarvi syödä hampurilaisia. Ihania italialaisia ravintoloita on paljon. Ja joka puolelta maailmaa ruokaa tarjolla, ihan varmasti löytyy jokaiselle jotakin.
Pietarin matkasta on lähes 30 vuotta. On varmasti muuttunut sekin paikka. Mutta tuolloin oli vaikea löytää hyviä, tai edes kohtuullisia, ruokapaikkoja.
Putin ja Trump on molemmat seniilejä pellejä, mutta en sen takia vihaa koko maata tai sen kansalaisia.
En. Osa kulttuurista on huvittavaa, osa jopa pelottavaa, mutta joka maassa on omat kulttuurieronsa toisiin verrattuna.
En vihaa ja kävin juuri pariin otteeseen pohjoisessa (Minnesota) ja siellä oli kyllä herkulliset ruoat. Luomumeininki on lyönyt läpi ja kaikkialla oli raikkaita ja herkullisia annoksia. Myös ihmiset olivat todella ystävällisiä. Olen käynyt myös itärannikolla ja siellä oli ehkä tylympi tyyli mutta yleisesti saa hyvää palvelua ja ihmiset taitavat small talkin. Icelandairilta saa hyviä tarjouksia ”pienempiin” paikkoihin kuten Chicagoon ja suosittelen lämpimästi.
Venäjällä olen käynyt vain Pietarissa ja aikoinaan Leningradissa ja se taitaa olla vähän omanlaisensa paikka. Kaupunki on remontoitu isolla rahalla ja hyviä ravintoloita ja nähtävää riittää. On ihan erilainen kuin New York jo kaupunki-infraltaan. Pietarissa on leveät aavat kadut ja kanaaleja. Kevätkohteena aivan huikea ja lähellä.
Voi olla myös turistille vähän ikävä paikka.