Kuinka monella on omat pitkät hiukset?
Kuinka monella on oikeasti omat pitkät hiukset eikä lisäkkeitä tai muita härpäkkeitä? Mietin vaan, kun suomalainen hius on aika monella hentoa ja ohutta, mutta silti katukuvassa tuntuu, että kaikilla on nykyään täydelliset hiukset.
Kommentit (11)
Eihän nolompaa olekaan kuin ottaa jotain lisäkkeitä hiuksiin. Ei kukaan mieskään katselisi sellaista hetkeäkään. Todella outo aloitus. Pinnallisuuden huippu on hiuslisäkkeet, kuin ripsenpidennykset ja rakennekynnet. Täysin wt.
Mullakin omat, oman väriset paksut, hieman kihartuvat
Ulottuu puoleen selkään ja pidän vastakin pitkänä, vaikka vetää kuulemma naaman maata kohti....olen 56vuotias...
Joskus 7-8 vuotta sitten jopa monilla yli 30-vuotiailla naisilla oli niitä hiuslisäkkeitä. Taitavat olla nykyään jo jotenkin ohi mennyt trendi.
Vierailija kirjoitti:
Eihän nolompaa olekaan kuin ottaa jotain lisäkkeitä hiuksiin. Ei kukaan mieskään katselisi sellaista hetkeäkään. Todella outo aloitus. Pinnallisuuden huippu on hiuslisäkkeet, kuin ripsenpidennykset ja rakennekynnet. Täysin wt.
No ei se nyt ihan pinnallisuuden huippu taida olla.
Ihan omat ovat, ei ole käynyt lisäkkeet ees mielessä. Kuka niitä ees jaksaa huoltaa....
Mulla on tälläkin hetkellä vyötäröpitkät, mutten olekaan geeneiltäni täysin tyypillinen suomalainen sisar hento valkea. Sinänsä hiuslaatuni on paksu ja tumma, mutta tukkani on lattana ja piikkisuora. Teininä tätä kadehtivat monet, joille suoristusrauta oli arkipäivää, mutta itse olisin toivonut enemmän ilmavuutta. Tukkani kasvaa myös nopeasti, sillä viimeksi lähes 2v sitten leikkasin pitkähkön polkan.
Kokemukseni mukaan ulkonäköni sai etenkin miehiltä paljon enemmän positiivista huomiota rikotulla epäsymmetrisellä polkkatukalla kuin ennen ja jälkeen pitkällä tukalla, vaikka muuten ulkonäköni onkin aina ollut kaunis. Itsekin pidin siitä, kun tukka ei mennyt päätä pitkin, joten leikkaan luultavasti kesäksi jälleen lyhyen mallin.
Minulla on hiustenpidennykset, mutta ei ripsien tai kynsien. Suurimmalla osalla opiskelujen kautta tutuilla naisilla 20-30v on ripsienpidennykset. Hiuksia ei kovin monella, ja hoitoalaa kun opiskellaan niin tekokynsiä ei toki kenelläkään. Mutta ripset tosiaan lähes kaikilla. Itsekin laittaisin mutta kun en tykkää niiden laitosta ja huollosta ja minulla on ihan ok ripset itsellä niin ripsari riittää. Hiustenpidennykseni ovat myös aika luonnolliset, ei mitkään ylipitkät tai hullun väriset.
Mulla paksut pitkät hiukset ja ihan omat. Ei edes värjätty.