Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tein päivällä aloituksen jossa kysyin neuvoa rintaliiveistä. Lähdin tekemään muuta ja unohdin. Muistin äsken ja tulin katsomaan olenko saanut vastauksia. PÄÄSY KIELETTY

Vierailija
07.04.2018 |

Kuinka monta nytkin tuolla heiluvista keskuteluista on täynnä täysin asiatonta sontaa mutta silti se oli minun kysymykseni joka on poistettu. Olisi hauska tietää miksi?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut huomaavinani että täällä v*tuttaa muitakin kun asiallista keskutelua ei pysty käymään vaan kaikki on trollien möyhkäämistä?

Ap

Vierailija
2/21 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun aloittamia on poistettu myös. Mm. halusin keskustella eräästä tv-sarjasta, koiran hoitoon liittyvästä jutusta sekä ulkomailla asumisesta. PÄÄSY KIELETTY :D.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma villi veikkaukseni on, että joku on löytänyt keinon poistaa ketjuja. Kun ilmiannat ketjun, sivusto pyytää selvitystä ja saattaa olla joitain sanoja joiden kohdalla ketju poistuu sitten automaattisesti?

Vierailija
4/21 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on PÄÄSY KIELLETTY ties mistä syystä, mutta yleisin lie se, että sivistymätön aines kirjoittaa sivistymätöntä tekstiä asiallisten kommenttien sekaan, mikä johtaa ketjun sulkemiseen.

Tosi ikävää, mutta minkä idiooteille teet.

Vierailija
5/21 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joku valopää on kommentoinut sinne jotain lapsellista tisseistä yms. harmillista.

Vierailija
6/21 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken poistui ketju asuntoilmoituksesta. :D Kyllä on hurrrrjaa kamaa.

Vierailija
7/21 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo välillä kyllä ärsyttää tosi paljon.

Joskus kun itse kirjoitan pitkän kommentin johonkin avaukseen, ihan arkipäiväiseen juttuun, esimerkiksi rintaliivijuttuun ( en koskaan osallistu seksikeskusteluihin ), niin ärsyttää todella paljon kun saan sen valmiiksi ja lähetän ja tulee tuo pääsy kielletty.

Monia ihan tavallisia juttuja poistetaan. En ymmärrä.

Vierailija
8/21 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eräästä laihdutuslääkkeestä ei saa keskustella

Vierailija
9/21 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen olin aktiivinen palstailija, mutta eipä täällä enää paljoa viitsi köydä, kun mikään kommentti ei tule läpi, vaikka ei mitään sopimatonta sisällä.

Samoin aloitukset häviää tai tippuu niin pohjalle, että niitä ei löydä, eikä kommentoida.

Monet pitkät tekstit ihan turhaan.

Ja etusivulla keikkuu samat jutut päivästä toiseen. Sivunumerojakaan ei enää voi ottaa entiseen malliin mitä haluaa vaan yksi kerrallaan.

Todella ärsyttää nykyisin tää palsta.

Vierailija
10/21 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella turhauttavaa. Tykkään vastata kunnolla ja perustella vastaukseni, mutta kun saan sepustukseni näpyteltyä valmiiksi lähettämistä varten, sivulla komeilee kissankokoisella se PÄÄSY KIELLETTY ja olen näpytellyt viestini täysin turhaan.

Siis todella monet keskustelut katoaa tuosta vaan, mielenkiintoiset, asialliset, viattomat, ihan mitkä tahansa.

Vierailija
11/21 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on PÄÄSY KIELLETTY ties mistä syystä, mutta yleisin lie se, että sivistymätön aines kirjoittaa sivistymätöntä tekstiä asiallisten kommenttien sekaan, mikä johtaa ketjun sulkemiseen.

Tosi ikävää, mutta minkä idiooteille teet.

En kerennyt edes lukea sainko yhtään vastausta. Itse kirjoitin asiallisesti.

Ap

Vierailija
12/21 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo niitten idioottien kommenttien ohitus omatoimisesti olisi paljon nopeampaa ja helpompaa kuin pitkät viestit joita ei voi lähettää ja epätoivoinen keskustelujen hakeminen tästä suosta.

Vierailija
13/21 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt tässä esitän kysymykseni uudelleen poistuuko koko ketju? :D

Ap

Vierailija
14/21 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja juu tuttua on tuo että itse yrittää asiallisesti osallistua mahdollisesti pitkällä viestillä ketjuun ja se yhtäkkiä katoaa. Ärsyttävää.

Ihmetyttää vain millaisia monet noista ketjuista sitten on jotka saavat jäädä ja ehkä jopa pomppivat uusimmissa.

Ap

Vierailija
15/21 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mullakin lähti yks ihan asiallinen aloitus ja vasta kolmannella kerralla pysyi että sain edes pari vastausta...

Vierailija
16/21 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

poistuuko ketju ilmianaisi kaikki viestit?

Vierailija
17/21 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon ettei täällä ole käytännössä modeja, vaan palstan siistiminen tehdään automatisoidusti sanojen ja ilmiantojen perusteella ja siksi se toimii niin käsittämättömän huonosti. Ketjut poistuvat jos niissä on tiettyjä sanoja (tai nykyään taitaa olla niin ettei noita sanoja saa edes lähetettyä, olen ollut huomaavinani että myös tietyt sanayhdistelmät voivat olla kiellettyjä, tyyliin voit sanoa au tai pair mutta et molempia samassa viestissä), ne on ilmiannettu X kertaa tai ilmiannon syyksi on kirjoitettu jokin triggersana.

Vierailija
18/21 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää palsta on nykyisin kuraa. Meni alaspäin niihin aikoihin kun tuo vinkuva mies alkoi trollata JOKA keskusteluun ja sit se tekee 3058386034 avausta puolessa tunnissa joten etusivulla on pelkkiä "miksen saa naista yhy yhy" aloituksia.

Vierailija
19/21 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon ettei täällä ole käytännössä modeja, vaan palstan siistiminen tehdään automatisoidusti sanojen ja ilmiantojen perusteella ja siksi se toimii niin käsittämättömän huonosti. Ketjut poistuvat jos niissä on tiettyjä sanoja (tai nykyään taitaa olla niin ettei noita sanoja saa edes lähetettyä, olen ollut huomaavinani että myös tietyt sanayhdistelmät voivat olla kiellettyjä, tyyliin voit sanoa au tai pair mutta et molempia samassa viestissä), ne on ilmiannettu X kertaa tai ilmiannon syyksi on kirjoitettu jokin triggersana.

Välillä ilmiannettu viesti katoaa heti, joskus menee hetki, joskus se ei katoa ollenkaan. Pitääkö olla joku tietty määrä ilmiantoja ja katoaa automaattisesti. Ei niitä ainakaan kukaan lue ja valitse mitkä saa jäädä.

Vierailija
20/21 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meno on kuin pohjoiskoreassa.