"Sai kasteessa nimen"
IS kertoo: Tasavallan presidentin Sauli Niinistön ja rouva Jenni Haukion poika on saanut kasteessa nimen Aaro Veli Väinämö Niinistö.
Onneksi Niinistö itse ei ilmaissut asiaa noin typerästi.
Kommentit (12)
Miten joku jaksaa nipottaa. On niitä suurempiakin huolenaiheita. Älykkyys 1/5
Lastani ei kastettu. Emme ole kristittyjä. En arvannut, että Niinistö olisi. Harva sivistynyt ihminen on.
Sauli on niin ahdasmielinen kun piti lapsi väkisin kirkon jäseneksi saada. En tajua miten se äänestettiin presidentiksi.
Kertoo paljon IS:n sivistystasosta.
Vierailija kirjoitti:
Täysin oikeaoppinen ilmaisu, harmi ettei suomen kielen rikkaus sinua miellytä. Onnea presidenttiparille vauvan johdosta, hyvä nimi.
No sikäli ei ole, että lapsi ei saa nimeä kasteessa. Kasteessa ei anneta nimeä, vaan liitetään kristilliseen seurakuntaan. Mutta en mä jaksa tällaisista suuttua.
Vierailija kirjoitti:
Täysin oikeaoppinen ilmaisu, harmi ettei suomen kielen rikkaus sinua miellytä. Onnea presidenttiparille vauvan johdosta, hyvä nimi.
Ei ole oikeaoppinen ilmaisu. Kaste ja nimenanto eivät liity mitenkään toisiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Ketju on jo.
Viitsitkö linkittää, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Täysin oikeaoppinen ilmaisu, harmi ettei suomen kielen rikkaus sinua miellytä.
Siitä on kirkkokin jopa itse julkaissut tiedotteen, että kasteessa ei anneta nimeä. Kumma kun ei tajuta.
Vierailija kirjoitti:
Lastani ei kastettu. Emme ole kristittyjä. En arvannut, että Niinistö olisi. Harva sivistynyt ihminen on.
sivistybyt ihminen ei pilkkaa eritavalla uskovia.
Vierailija kirjoitti:
Miten joku jaksaa nipottaa. On niitä suurempiakin huolenaiheita. Älykkyys 1/5
Minulla sattumalta on ikävä tapa nipottaa. Anteeksi.