Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi eksäni haluavat minut aina eron jälkeen takaisin?

Vierailija
06.04.2018 |

Ja he ovat olleet ensin halukkaita eroon, en minä. Minä olen aina suhteen aikana halunnut että suhde toimisi, rakastanut heitä täysillä, mutta he ovat paenneet ja eronneet. Sitten kuluu vuosi, kaksi, joskus viisikin ja kas kummaa he haluavat minut takaisin. Näin on käynyt kolmen vakavan suhteeni jälkeen. Siinä vaiheessa omat silmäni ovat kuitenkin jo auenneet ja olen tajunnut oman arvoni. Mutta miksi mies käyttäytyy näin? Miksei hän tajua "virhettään" jo ajoissa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ristiriitainen tyyppi, josta jää paljon hyviä muistoja, mutta jonka kanssa ei kuitenkaan pysty elämään. Lisäksi valitset hiukan onnettomia kumppaneita, joille olet unohtumaton. Sama tilanne täällä.

Vierailija
2/5 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Kolme suhdetta takana, aina olin jätetty osapuoli ja jokainen olisi halunnut takaisin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskojen luo on turha palata.

Vierailija
4/5 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti olet vuosien mittaan liian tasainen, ennakoitava, tasapaksu - mies kaipaa eloa ja sähköä, jotain mikä on unohtunut puuduttavass arjessa ja laimeassa parisuhteessa. Sitten kun jännittävä vaihtelu on koettu ja mies tuntee yksinäisyyttä niin tuttu ja turvallinen kiinnostaakin. Hän kokeilee onnistuisiko valloitus jälleen. Kunnes siihen taas kyllästyy.

Sinä ihmisenä et niin kiinnosta riittävästi miestä mutta hänen oma valtansa sinuun taas kiinnostaa.

Vierailija
5/5 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä epäilen, että eksäsi kärsivät tilapäisestä seksinpuutteesta. He eivät oikeasti halua uudestaan suhteeseen kanssasi, vaan ajattelevat, että sinulta saisi ehkä helpommin seksiä kuin joltain ennestään tuntemattomalta.