Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kilot lähtevät, sentit eivät

Confused
06.04.2018 |

Elikkäs olen uudesta vuodesta lähtien yrittänyt pudottaa painoa normaalipainon sisällä ja olenkin siinä onnistunut...MUTTA senttejä ei ole lähtenyt yhtään! Olen siis pudottanut painoa noin neljä kiloa ja luulisi, että edes pari senttiä olisi lähtenyt? Paino on pudonnut syömällä intuitiivisesti eli syön silloin kun on nälkä ja syön siihen asti kunnes olen täynnä. Tällä tavalla mun ei ole tarvinnut rajoittaa ruokavaliotani millään lailla ja olen tämän avulla pystynyt välttämään repsahdukset ja ahmimiskohtaukset.

Eli en ole millään kitu ruokavaliolla, missä lihakseni surkastuvat ja koko ajan on nälkä. Olen myös lisännyt liikuntaa, käyn välillä salilla ja lenkillä. Pitäiskö mun lisätä liikuntaa, jotta painon lisäksi myös sentit lähtisivät? Vai pitäisikö mun sittenkin rajoittaa ruokavaliosta jotakin? En vaan millään haluaisi tehdä sitä, koska se helposti johtaa siihen, että ahmin juuri sitä mikä on kiellettyä... Olen alkanut jo epäilemään, että ehkä mun vaaka on rikki ja painoa ei sittenkään ole lähtenyt! Vinkkejä kiitos :)

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan