Tiesitkö, että Dolph Lundgren on kemiantekniikan insinööri ja Fulbright-stipendiaatti MIT:iin?
Hanellä on myös kolmannen asteen musta vyö karatessa ja oli jo päässyt sisään lääkikseen, mutta aloitti sittenkin kemian opinnot. MIT jäi kesken, kun hänestä tuli Grace Jonesin henkivartija/poikaystävä ja hän lähti näyttelijänuraa luomaan.
Kommentit (28)
Puhelin kourassa av-palstalle kirjoittelevalla äo 160. Kaiken tekin uskotte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesin! Olen Dolph-hullu jo vuosien takaa, tiedän Dolphista kaiken. Hitto mikä mies! Panisin tuhat-nolla heti. Niin, olen siis nelikymppinen ja aivan liian vanha Dolphilke, mutta Dolph on aina ollut mun unelmamies oman ukon jälkeen, joka on myös 197cm ja treenattu lihaksikas mies. Miehet miehet, näistä menee naisen pää sekaisin.
Mitä sä ehdottaisit 175 cm pitkälle miehelle, joka haluaisi olla 197 cm treenattu, lihaksikas mies? Miten päästä tavoitteeseen?
Treenaa pituutta ja lihaskuntoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mies tekee kökköjä halppisleffoja.
Makuasia. Jotkut niistä ainakin tykkäävät, un ura on kuitenkin kestänyt 80-luvun alkupuolelta tähän päivään saakka. Tälläkin hetkellä on pari leffaa jälkituotannossa ja yhden kuvaukset ovat kesken. Mm. sellainen kökkö halppisleffa kuin Aquaman.
No niinhän se ura on kestänyt monella muullakin, kuten Seagal, Snipes, Cage yms. joita ei nykyään myöskään näy muualla kuin kökköelokuvissa.
Kaikilla noilla on omat hittileffansa ja kaikki he kuuluvat Hollywoodin menestyjiin (vaikka Snipesin verosotkut toki ovat oma lukunsa). En ymmärrä mikä kritiikki tuo "kökköelokuvien" tekeminen edes on. Parin kuukauden kuvauksista tienaa enemmän rahaa kuin terveyskeskuslääkäri vuodessa (tai useammassa). Minusta taloudellisesti ajateltuna erittäin kiva ammatti.
Minusta taas vaikuttaa siltä, että ovat yhtä tympääntyneitä hommaansa kuin tavan duunaritkin. Otetaan ihan mitä tahansa kässäreitä kunhan vaan tulee tiliä, välittämättä siitä millaiselta se CV näyttää. Kun kerran on niihin halpaleffoihin mennyt, niin sieltähän on vaikea enää päästä laadukkaampiin tuotantoihin. Ei minkäänlaista kunnianhimoa näillä enää ja "duunaavat" vaan leffoja samaan tapaan kuin joku duunari pakkaa kalapuikkoja tehtaalla.
Joo vähän sama kuin joku elinsiirtokirurgi joka vaan vaihtelee käytettyjä palikoita kehosta toiseen, vaikka voisi tutkijana kehittää vaikka allaskasvatetun maksan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Grace Jones on mahtavin Bond-tyttö ikinä. Ohis. Akateemisista saavutuksista en tiedä.
Mä taas voisin poiketa heteroudestani Sophie Marceaun (Elektra King) takia. Mieluiten Elektran ja Renardin (Robert Carlyle) kanssa yhtäaikaa.
oot iljettävä kaappihomo..
Ja toinenkin ilmoittautuu mukaan, jääpalat messissä.
Vierailija kirjoitti:
Tiesin! Olen Dolph-hullu jo vuosien takaa, tiedän Dolphista kaiken. Hitto mikä mies! Panisin tuhat-nolla heti. Niin, olen siis nelikymppinen ja aivan liian vanha Dolphilke, mutta Dolph on aina ollut mun unelmamies oman ukon jälkeen, joka on myös 197cm ja treenattu lihaksikas mies. Miehet miehet, näistä menee naisen pää sekaisin.
Tiesin. Ukkoni on DI ja Dolph on meidän ykköstoimintasankari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä ehdottaisit 175 cm pitkälle miehelle, joka haluaisi olla 197 cm treenattu, lihaksikas mies? Miten päästä tavoitteeseen?
Treenaa pituutta ja lihaskuntoa.
Yritit siis kääntää asian vitsiksi sen sijaan, että olisit huomioinut miten normaalia on asettaa miehille ihan saavuttamattomia ihanteita. Ymmärrettävää sinänsä. Yhteiskunnallinen keskusteluhan on toistaiseksi huomioinut vain naisiin kohdistuvat ulkonäkövaatimukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Grace Jones on mahtavin Bond-tyttö ikinä. Ohis. Akateemisista saavutuksista en tiedä.
Mä taas voisin poiketa heteroudestani Sophie Marceaun (Elektra King) takia. Mieluiten Elektran ja Renardin (Robert Carlyle) kanssa yhtäaikaa.
oot iljettävä kaappihomo..
Kaappilesbo, tarkkuutta
N38Haluaisin lesboilla kanssasi.
M19
Se ei onnistu, sattuneesta syystä. En myöskään viehäty noin nuorista, oma lapsi on 17.
Haluaisin lesboilla kanssasi.
M19