Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiesitkö, että Dolph Lundgren on kemiantekniikan insinööri ja Fulbright-stipendiaatti MIT:iin?

Vierailija
06.04.2018 |

Hanellä on myös kolmannen asteen musta vyö karatessa ja oli jo päässyt sisään lääkikseen, mutta aloitti sittenkin kemian opinnot. MIT jäi kesken, kun hänestä tuli Grace Jonesin henkivartija/poikaystävä ja hän lähti näyttelijänuraa luomaan.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi kyllä uskonut.

Vierailija
2/28 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mies tekee kökköjä halppisleffoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rowan atkinson aka mr bean on sähkötekniikan maisteri.

Mike judge, mm beavis&buttheadin luoja muistaakseni myös jonkin teknisen alan maisteri.

Vierailija
4/28 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin, ja sen äo on muistaakseni yli 160.

Vierailija
5/28 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makuasia. Jotkut niistä ainakin tykkäävät, un ura on kuitenkin kestänyt 80-luvun alkupuolelta tähän päivään saakka. Tälläkin hetkellä on pari leffaa jälkituotannossa ja yhden kuvaukset ovat kesken. Mm. sellainen kökkö halppisleffa kuin Aquaman.

Vierailija
6/28 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekuri ja kunnianhimo näkyy Lundgrenista jo ulkoisesti. Nämä ovat usein myös merkkejä älykkyydestä.

Itse olen kunnianhimoton luovuttajatyyppi, mutta äo:ni on 160. Aina nämäkään ei korreloi.

Vierailija
7/28 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Makuasia. Jotkut niistä ainakin tykkäävät, un ura on kuitenkin kestänyt 80-luvun alkupuolelta tähän päivään saakka. Tälläkin hetkellä on pari leffaa jälkituotannossa ja yhden kuvaukset ovat kesken. Mm. sellainen kökkö halppisleffa kuin Aquaman.

No niinhän se ura on kestänyt monella muullakin, kuten Seagal, Snipes, Cage yms. joita ei nykyään myöskään näy muualla kuin kökköelokuvissa.

Vierailija
8/28 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekuri ja kunnianhimo näkyy Lundgrenista jo ulkoisesti. Nämä ovat usein myös merkkejä älykkyydestä.

Itse olen kunnianhimoton luovuttajatyyppi, mutta äo:ni on 160. Aina nämäkään ei korreloi.

Oletko siis Mensan jäsen?

Vierailija
9/28 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, ja Queenin Brian May on atrofysiikan tohtori. Joillakin on vähän enemmän lahjoja. :)

Vierailija
10/28 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, ja Queenin Brian May on atrofysiikan tohtori. Joillakin on vähän enemmän lahjoja. :)

ASTRO-

t: nakkisormi

Vierailija
11/28 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niinhän se ura on kestänyt monella muullakin, kuten Seagal, Snipes, Cage yms. joita ei nykyään myöskään näy muualla kuin kökköelokuvissa.

Kaikilla noilla on omat hittileffansa ja kaikki he kuuluvat Hollywoodin menestyjiin (vaikka Snipesin verosotkut toki ovat oma lukunsa). En ymmärrä mikä kritiikki tuo "kökköelokuvien" tekeminen edes on. Parin kuukauden kuvauksista tienaa enemmän rahaa kuin terveyskeskuslääkäri vuodessa (tai useammassa). Minusta taloudellisesti ajateltuna erittäin kiva ammatti.

Vierailija
12/28 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään pois Brian Maylta, mutta hänhän väitteli vasta kuusikymppisenä. Todella fiksu ja kaikkea toki. Ehkä silti tuon tohtorinhatun tarkoitus ei kuitenkaan ollut tieteellinen kontribuutio ja ura tieteen parissa, vaan henkilökohtainen status.

Vierailija
13/28 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grace Jones on mahtavin Bond-tyttö ikinä. Ohis. Akateemisista saavutuksista en tiedä.

Vierailija
14/28 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Grace Jones on mahtavin Bond-tyttö ikinä. Ohis. Akateemisista saavutuksista en tiedä.

Mä taas voisin poiketa heteroudestani Sophie Marceaun (Elektra King) takia. Mieluiten Elektran ja Renardin (Robert Carlyle) kanssa yhtäaikaa.

Vierailija
15/28 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla noilla on omat hittileffansa ja kaikki he kuuluvat Hollywoodin menestyjiin (vaikka Snipesin verosotkut toki ovat oma lukunsa). En ymmärrä mikä kritiikki tuo "kökköelokuvien" tekeminen edes on. Parin kuukauden kuvauksista tienaa enemmän rahaa kuin terveyskeskuslääkäri vuodessa (tai useammassa). Minusta taloudellisesti ajateltuna erittäin kiva ammatti.

Minusta taas vaikuttaa siltä, että ovat yhtä tympääntyneitä hommaansa kuin tavan duunaritkin. Otetaan ihan mitä tahansa kässäreitä kunhan vaan tulee tiliä, välittämättä siitä millaiselta se CV näyttää. Kun kerran on niihin halpaleffoihin mennyt, niin sieltähän on vaikea enää päästä laadukkaampiin tuotantoihin. Ei minkäänlaista kunnianhimoa näillä enää ja "duunaavat" vaan leffoja samaan tapaan kuin joku duunari pakkaa kalapuikkoja tehtaalla.

Vierailija
16/28 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taas voisin poiketa heteroudestani Sophie Marceaun (Elektra King) takia. Mieluiten Elektran ja Renardin (Robert Carlyle) kanssa yhtäaikaa.

oot iljettävä kaappihomo..

Vierailija
17/28 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin! Olen Dolph-hullu jo vuosien takaa, tiedän Dolphista kaiken. Hitto mikä mies! Panisin tuhat-nolla heti. Niin, olen siis nelikymppinen ja aivan liian vanha Dolphilke, mutta Dolph on aina ollut mun unelmamies oman ukon jälkeen, joka on myös 197cm ja treenattu lihaksikas mies. Miehet miehet, näistä menee naisen pää sekaisin.

Vierailija
18/28 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

oot iljettävä kaappihomo..

Kaappilesbo, tarkkuutta

N38

Vierailija
19/28 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä, fiksu ja komee ❤

Vierailija
20/28 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesin! Olen Dolph-hullu jo vuosien takaa, tiedän Dolphista kaiken. Hitto mikä mies! Panisin tuhat-nolla heti. Niin, olen siis nelikymppinen ja aivan liian vanha Dolphilke, mutta Dolph on aina ollut mun unelmamies oman ukon jälkeen, joka on myös 197cm ja treenattu lihaksikas mies. Miehet miehet, näistä menee naisen pää sekaisin.

Mitä sä ehdottaisit 175 cm pitkälle miehelle, joka haluaisi olla 197 cm treenattu, lihaksikas mies? Miten päästä tavoitteeseen?