Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

14-vuotias tyttäreni on raskaana ja lapsen syntyessä hän on vasta 15v :-(

Äiti 28v ja isä 30v
06.04.2018 |

Miten saamme hänet uskomaan, että hänen pitää tehdä abortti, koska hän on aivan liian nuori vanhemmiksi 16v poikaystävänsä kanssa?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa tuossa kerran on jos kerran miehetkin synnyttää lapsia nykyään?

Vierailija
2/27 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitenkään. Hän päättää itse mitä tekee. Kyllä tuon ikäisiä vanhempia on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tyttö on ottanut mallia sinusta. Et ole itsekään ollut kovin vanha..

Vierailija
4/27 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö adoptio olisi vähemmän karua? Voisivat sitten myöhemmin tutustua.

Vierailija
5/27 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiäitiys periytyy. Onko unohtunut seksivalistus lapselle? 

Vierailija
6/27 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tyttö on ottanut mallia sinusta. Et ole itsekään ollut kovin vanha..

Taitaapa olla provo.

Vierailija
7/27 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tuttavat saivat lapsen 25-vuotiana. Kaikki kolme saivat lapsilisää. Tytön vanhemmat ottivat lapsen hoitaakseen ja vanhempana lapsi muutti tytön kanssa asumaan. On ollut isänsä kanssa aina yhteydessä. Nyt jo aikuinen.

Vierailija
8/27 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun tuttavat saivat lapsen 25-vuotiana. Kaikki kolme saivat lapsilisää. Tytön vanhemmat ottivat lapsen hoitaakseen ja vanhempana lapsi muutti tytön kanssa asumaan. On ollut isänsä kanssa aina yhteydessä. Nyt jo aikuinen.

Kjäh. 15-vuotiaina.

Vierailija
9/27 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma tyttäreni on 18 ja kahden lapsen äiti. Isät ovat ulkomaalaisia. Eivät ole mukana lastensa elämässä. Nyt hän kertoi olevansa taas raskaana. En jaksa enää.

Vierailija
10/27 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahhaahhaa! Onnea! Talk about white trash...

Vierailija
11/27 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämä oli, mutta kyllä suomeen lapsia mahtuu. Otatte vaan roolin aktiivisina isovanhempina ja tyttö käy peruskoulut loppuun. Ei maailma yhteen lapseen kaadu. Paitsi tietysti olette ihan wt-porukkaa ja tyttö haluaa alkaa leikkiä kotia ja sinä olet sitä mieltä ensin mennään tallinnan laivalle...

Vierailija
12/27 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tää on

Vierailija
13/27 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma tyttäreni oli 16-vuotias kun sai esikoisensa. Olihan se aikamoinen shokki. Mutta puhuttiin nuorenparin kanssa eri vaihtoehdoista kyllä mutta he olivat ne jotka päätöksen tekivät. Ei olisi tullut mieleenkään painostaa mihinkään suuntaan.

Minä jäin lapsen ollessa vuoden hoitamaan häntä, kun tytär palasi kouluun.

Nyt pikkuinen on jo koululainen ja vanhemmat saaneet ammatit hankittua ja kaikki on hyvin. T. 45v mummi

Vierailija
14/27 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeellistä tuossa on? Minä olen 15v ja minulla on 30-vuotiaan mieheni kanssa 4v, 2½v, 1v ja 3 viikkoa vanhat lapset.

Vierailija
15/27 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma tyttäreni on 18 ja kahden lapsen äiti. Isät ovat ulkomaalaisia. Eivät ole mukana lastensa elämässä. Nyt hän kertoi olevansa taas raskaana. En jaksa enää.

Missä sinä olet ollut lapsesi ollessa esim. 16-vuotias? Kyllä vanhemmat määräävät alaikäisen lapsensa asioista ja kasvattavat hänet niin, että tuollaista ei voi tapahtua. Seksivalistus on vanhempien vastuulla. Ei sitä vasuuta voi ulkoistaa. Äiti voi ostaa tyttärelleen hieromasauvan 15-vuotislahjaksi, niin ei tarvitse ketä tahansa retkua käyttää masturboinnin apuna. Mitäs muita nuo ukonketaleet ovat? Aborttikin on keksitty ja sitä voi syystä käyttää.

Vierailija
16/27 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on iltasatu

Vierailija
17/27 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh? Jaa että 25-vuotias oli liian nuori huolehtimaan omasta lapsesta? Mitäh?

Vierailija
18/27 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko pyytää kummia tai jotain tuttua puhumaan hänelle järkeä, äidille tuossa iässä laitetaan vastaan. Myönteinen tytön kaverit voivat olla avuksi, uskon että lähes kaikilla nuorilla on yhteisiä suunnitelmia, opiskellut, asuminen, matkailu... Keskustelkaa myös pojan vanhempien kanssa, olkaa toistenne tukena. Todellakin tämä palsta on sekaisin, teinit saavat tehdä lapsia, ovat ehdottomasti kypsiä vanhemmiksi, mutta mikä paskamyrsky tulee, kun kerrot, että 14v oli yön yksin kotona, ehkä jopa piti bileet!!!

Vierailija
19/27 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti 28v ja isä 30v kirjoitti:

Miten saamme hänet uskomaan, että hänen pitää tehdä abortti, koska hän on aivan liian nuori vanhemmiksi 16v poikaystävänsä kanssa?

Voi ei! Lapsenlapseni täyttää 14 toukokuussa. En voi kuvitella häntä raskaana. Miniäni on tiukka äiti, joka vahtii kotiintuloaikoja ja seuraa kotiäitinä myös tyttären kavereiden touhua. Veljen tyttöni aloitti e-pillerit 16 v. Nyt kirjoitti ylioppilaaksi ja parhaillaan lomalla Indonesia, Bali, Los Angeles.

Vierailija
20/27 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-9/5