Onks Vltteri ja Janne,Naag, nii yhdessä vai?
Olen 13wee tyttö, ja mua mietityttää se. Mun mielestä he ovat homoja. Vai?
Kommentit (6)
Siis wot?!?! Ihan oikeest, mä tyklään kyöllä niist molemmkst, nii paljon et voisin olla niiden tyttöystävä. Mut joo! Nyt niiku toivottavasti, pysyisivät jatkossa kavereina. Ok, oma on heidän asiansa. Jokaisen itseasiassa, onks lesbo, homi vai idiootti. Mut äääk, oon ton toisen seuraaja. Mut sitä en tiennyt, että he on yhdessä. Siis yhdessä gälissä, Valtsulla oli lyhyt pitkä tukka, ja leteillä. Nyt on lyhyet. Sitte Naag, sen jälkee eäsken katos jonnekki. Eikä oo nkynyt.
Eli siis Naag, jos näät tän. Nii ruveppas siinä tekee viedoita, tai mä en oo enää sun seuraaja. En pakota, mut muuten sä menetätä mut!!
Britneytä äänestin persoonallisimmaksi. Ihan huippuluonne, omanlaisensa huumori ja yksi ainoista some-henkilöistä joilla on persoona joka todellakin EROTTUU ja vielä edukseen. 💗
Vierailija kirjoitti:
Britneytä äänestin persoonallisimmaksi. Ihan huippuluonne, omanlaisensa huumori ja yksi ainoista some-henkilöistä joilla on persoona joka todellakin EROTTUU ja vielä edukseen. 💗
Apua! Oli kaksi välilehteä auki ja vastasin vahingossa tähän vaikka luulin vastaavani
tohon Blog Awardseihin... 🌞
Nyt puhutaan Valtsusta, sekä Jannesta.
PS. Mun luokalla on siis Vls
tsu ja Jan e. Mutta eivät kyllä mitään 24-26 vuotiaita.
On ja ihana pari onkin.