Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulehduksellinen suolistosairaus

Leppis
06.04.2018 |

En tiedä löytyykö täältä asioista tietävää, mutta kokeillaan.

Mulle ei ole vielä diagnosoitu mitään, aika tähystykseen on tulossa. Tiedän, että ennen sitä en voi mitään varmaa saada tietää, mutta haluaisin kuulla onko kellään kokemusta mistään tälläisestä.

Mulla on muutamia kuukausia tullut ulostamisen jälkeen kirkasta verta pyyhkiessä, välillä myös ulosteen pinnalla. Tämän takia kävin lääkärissä, joka totesi pukamat ja lähetti vielä labroihin. Kaikki muut arvot kunnossa, mutta calpro vähän koholla, jonka takia sitten tähystetään. Terveyskeskuksen lääkäri puhui koko ajan niin, että ymmärsin hänen epäilevän tulehduksellista suolistosairautta, ilmeisesti ainakin ikäni vuoksi, olen 28-vuotias. Itseäni kuitenkin pelottaa syöpä, se kun on nuorillakin yleistynyt vaikka toki suht harvinainen. Vatsani reagoi joihinkin ruokiin niin, että uloste löystyy tai niin, että vessaan tulee kiire ja ilmavaivat alkavat vaivaamaan (esim. makeiset, vehnäjauho, lisäaineet, maito). Todella todella harvoin on kuitenkaan silti ihan ripulia. Onko tämä mahdollista tulehduksellisissa suolistosairauksissa? Olen lukenut näistä ja aina mainitaan oireena ripuli. Mitään kovia kipujakaan ei ole.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi