Mitä mieltä tatuointiideasta??
Ruusuja kiekuroita ja teksti : I carry your heart (I carry it in my heart)...
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuoin-tiidea? Tat-uointiidea? Tatuointii-dea? Tatu-ointiidea?
Ap:n lapsen nimi, Tatu Ointii Dea Möttönen
little white trash princess..
Itse suosittelen aloittajaa mttimään pitkän aikaa täsmälleen minkälaisen haluaa, ettet säntää liian nopeasti pysyvää jälkeä itseesi ottamaan. Joillakin mietintä vie vähemmän aikaa, joillakin enemmän, ja ideat saattavat vielä vaihtua ennen lopullista muotoaan.
Miksi pitää ottaa ylipäätään tatuointi? Muodosta oma mielipiteesi siitä.
Miehen näkökulmasta: En haluaisi naiseeni teksti-ruusutatuointia. Jos tatuointi olisi uniikki voisin pitää siitä.
Älä ota niin ei tarvitse katua muutaman vuoden päästä.
En ole rumemmasta kuullut aikapäiviin.
Älä ihmeessä tatuoi ollenkaan! Se on muoti-ilmiö joka menee ohi. Miehen näkökulmasta se näyttää hirveältä. Joku 16 - 22 vuotias voi ajatella toisin. Mutta kun täytät 30 ja olet naimisissa niin olen varma, että kadut tekoasi.
Jos välttämättä haluat niin ota se isovarpaan kynteen. Siitä se häviää muutaman vuoden kuluttua.
Vierailija kirjoitti:
Älä ihmeessä tatuoi ollenkaan! Se on muoti-ilmiö joka menee ohi. Miehen näkökulmasta se näyttää hirveältä. Joku 16 - 22 vuotias voi ajatella toisin. Mutta kun täytät 30 ja olet naimisissa niin olen varma, että kadut tekoasi.
Jos välttämättä haluat niin ota se isovarpaan kynteen. Siitä se häviää muutaman vuoden kuluttua.
Lisään vielä, että ylemmän sosiaaliluokan miehet eivät halua tatuoitua naista kuin yhdeksi illaksi tarpeet tyydyttämän. Sinun tatuointi-ideasi kaiken lisäksi muistuttaa vaan h*oran tatuointia.
Tatuointi = Alentaa naisen karjan tasolle..
Vierailija kirjoitti:
Tatuointi = Alentaa naisen karjan tasolle..
ei alenna.
aika paljon suosiot tuli, en ota tatee.
Ap:n lapsen nimi, Tatu Ointii Dea Möttönen