Työkaverillani on koko ajan vaivoja
Työkaverillani ei ole ikinä päivää jolloin ei valittaisi jostakin vaivasta/särystä/kolotuksesta. Hän myös hyvin usein sairaslomalla, mm tänään lähti kotiin kesken kaiken kun korvaa särki. Jos joku muu esim kahvipaussilla kertoo omasta vaivastaan, tämä "sairas" tyyppi pistää joka kerta paremmaksi. Muutaman kerran olen maininnut omasta päänsärystäni niin hänellä on myös silloin pää kipeä.
Ehkä oudoin juttu on ollut se, kun kerran jutellessamme paljastin, että saan joskus paniikkikohtauksia, niin parin kuukauden päästä tämäkin neiti sairasti paniikkihäiriötä kuulemma... Voi luoja sentään.
Myös hänen perheenjäsenensä tuntuu olevan jatkuvasti mahataudissa tai kuumeen kourissa.
Mikähän häntä oikeasti vaivaa?
Kommentit (2)
Ilmeisesti kyse on työpaikasta, jossa työkaverit tekevät sairastuneen työt? Tällaisissa paikoissa "saikuttajien" on helppoa olla pois pienemmistäkin syistä. Aamulla ensimmäisenä silmien avaamisen jälkeen kuulostellaan koko kroppa läpi, jos vain jossain kohtaa sattuisi tuntumaan kolotusta. Sitten soitto töihin, että ollaan sairaana. Jos taas työt odottavat tekijäänsä eikä aikatauluja siirretä sairastumisten vuoksi, poissaolot pikkuvaivojen vuoksi ovat harvinaisempia. Työpino kun työpöydällä kasvaa koko ajan ja ne on tehtävä pois aikataulun mukaisesti.
Mulla on yksi tuollainen kaveri, joka jää heti kotiin sairastamaan, jos vain on pikkuisenkin syytä. Työkaverit tekevät sillä aikaa hänenkin työnsä.
Huomionhakuinen luulosairas. Itse pistäisin jauhot suuhun sanomalla, että kannattaa mennä johonkin kunnon tutkimuksiin, ettei vaan olis syöpä, kun aina on kipeänä tmv. Tai sanoisin oksennustautien/flunssien lesoiluun, että älä tule mun lähelle, en halua tulla kipeeksi.