Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaista puuroa syötätte 6kklle?

21.04.2006 |

veteen vai maitoon tehtyä? Voiko sen tehdä valmiiseen korvikemaitoon?

Löysää, paksua, hienonnetuista vai normaaleista hiutaleista? Kuinka maistuu?

Kiitos.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tyttö on nyt 7kk, mutta samoja puuroja ollaan syöty jo 6kk:n iässä elikäs riisipuuroa Nalle-hiutaleista(2dl vettä ja 0,5dl hiutaleita) ja kaurapuuroa Elovena-hiutaleista(2dl vettä ja 0,5dl hiutaleita),aluksi hienonsin hiutaleet vielä tehosekoittimessa, mutta en enään.Puurojen sekaan laitan aina jotain hedelmä-tai marjasosetta.

Nyt ollaan pari kertaa syöty myös mannapuuroa.

Tällei meillä, niin ja jos puuro on liian paksua, laitan sekaan vähän korviketta.

Vierailija
2/4 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuinka maistuu? Meillä puuro maistuu tosi hyvin illalla, välillä syö itse kaikki, ettei äidille jää mitään.Aamulla ei puuro mene alas, kun tämä neiti on yöllä semmoinen tissitakiainen ettei aamulla ole nälkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja syö samat puurot kun kaikki muutkin. Hieman löysempänä ehkä. Ja suolattomana.

Vierailija
4/4 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä siis 6 kuinen...

Tavallisista hiutaleista olen puuron tehnyt (eloveena, nalle...) mikrossa. Olen kylläkin hiutaleet hienontanut ja ihan veteen puuron tehnyt... sellaista aika tiukkaa tavaraa kun tekee siitä niin voi sitten tuttelilla tai halutessa omallakin maidolla notkentaa...

ja ihan sellaista keskipaksua puuroa siitä on tullut sitten, ei mitään velliä :)

Kauralla aloittelin ja nyt neljänviljan puuroakin maisteltu... aloitettiin puurot siis parisen viikkoa sitten... ja suorastaan herkkua ollut meidän herrasta!