Suosittele hotellia New Yorkissa
Matkaan lähdössä äiti ja tyttö 10v. Hotellin tulisi olla siisti ja lapselle sopiva. Yöpymis budjetti viikon ajalle on n.1000-1200e, eli max hinta per yö n.170e. Midtown/Times Square lähialueineen olisi toivottu sijainti, mutta voi myös ehdottaa kauempana olevaa mikäli esim. metropysäkki on lähellä. Saako tuolla budjetilla hyvää ko. alueelta?
Kommentit (11)
Joku vuosi sitten oltiin hotel Wolcottissa. Lyhyt kävelymatka times squarelle ja oli ihan siisti.
Vierailija kirjoitti:
Joku vuosi sitten oltiin hotel Wolcottissa. Lyhyt kävelymatka times squarelle ja oli ihan siisti.
Kiitos vinkistä! Hotellin sijainti on kyllä todella hyvä. Booking.comista näytti meidän matkan ajalle turhan kalliilta, täytyy vielä tsekata muut varaussivustot. Muistatko mitä kautta varasit? Ap
One World Hotel Chinatownissa.
Arvosteluissa on ties mitä kuvia ja kauhukertomuksia, jotka eivät pidä paikkaansa.
Olen ollut siellä kaksi kertaa tyttäreni kanssa eikä ole mitään syytä olla ko. hotellia suosittelematta, mikäli ei ole liikuntarajoitteita.
Courtyard by Marriott Lake George.
Tästä on jo aikaa kymmenisen vuotta, mutta olimme Hotel Pennsylvaniassa ja sijainti oli hyvä ja hotelli ihan perushotelli, jos ei kaipaa mitään ihmeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vinkistä! Hotellin sijainti on kyllä todella hyvä. Booking.comista näytti meidän matkan ajalle turhan kalliilta, täytyy vielä tsekata muut varaussivustot. Muistatko mitä kautta varasit? Ap
Valitettavasti en muista :( yleensä lähden trivagon kautta liikkeelle, eli varmasti sieltä silloinkin
Ace Hotel New York oli tosi kiva ja siisti ja hyvällä paikalla lähellä Flatiron Buildingia 29. kadulla, mutta ei ehkä ihan halvimmasta päästä kylläkään. Voisin kuvitella, että olisi lasten ja nuorten mielestä mahtava paikka myös.
Olin itse siistissä hostellissa, niin en sitä nyt lähde nimeämään. Tuli kuitenkin mieleen, että ennen hotellin varaamista ehkä kannattaa tsekata nuo netistä löytyvät bed bugs varoitukset. Ihanaa matkaa teille! New York on upea.