Mikä on ollut kamalin syntymäpäiväsi?
Mikä on ollut sinun kamalin tai surullisin syntymäpäiväsi tähän mennessä? Mitä silloin tapahtui?
Kommentit (12)
Yhtään kaveria ei tullut synttäreille. Lahjaksi sain muoviset käsiraudat mikä on jostain syystä jäänyt mieleen.
Mummuni kuoli päivää ennen synttäreitäni. Ei oikein ollut juhlatunnelmaa silloin.
Konginkankaan bussiturma sattui samana päivänä, kun täytin 30.
Pelkäsin, että joku tulee kuitenkin. En nimittäin halua juhlia synttäreitä.
10v juhlat olin järjestellyt ja kutsunut kavereita, vain yksi tuli.
Mun kolmekymppisillä poikaystävä oli järjestänyt "yllätyksen" ja minä tosissaan odotin että hän tuntisi minut ja miettisi mistä minä tykkään. Noh hän vei komediaklubille, en edes tykkää stand up komediasta ja jo ennen tapaamista hän oli saanut itsensä nousuhumalaan. Juuri ennen shown alkamista hän hukkasi lompakkonsa, niin että oikeastaan koko show meni lompakon etsinnässä. Ostin meille muutamat juomat, ja shown lopussa hän oli melkein jo kaatokunnossa, että ilta loppui aika lyhyeen kun v*tti aika vietävästi!
Surullisin syntymäpäivä oli kun täytin 23, äiti järjesti isän siunaustilaisuden syntymäpäiväni.
Kokoonnuttiin ystäväporukalla erään naispuolisen ystävän luona, koska mun opiskelija-asuntooni ei olisi kaikki mahtuneet.
Olin tähän juhlien emäntään ihastunut ellen peräti jo hyvää vauhtia rakastumassa.
Saavuin itse vähän myöhemmin paikalle, koska olin muistaakseni ollut viikonlopun käymässä vanhempien luona.
Hyvä, että olin saanut ulkovaatteet riisuttua ja istuttua alas, kun yksi vieraista vaivihkaa kysyi multa, miltä musta tuntuu, kun nuo ovat yhdessä viitaten keittiössä hääränneeseen emäntään ja yhteen kaveriporukan mieheen.
No mitäpä minä. Kuulin asiasta ensimmäistä kertaa ja loppuillan ajan nielin pettymystä laskien sekunteja siihen, että kehtaan lähteä pois.
Jouduin olemaan työharjoittelussa paikassa, jossa ei arvostettu yhtään. Sain kaikki paskahommat tehdä ja kökkiä vain varastoissa ja viemässä roskia, hankkimassa herkkuja heidän järjestämilleen perheilloille jne. Vaikka piti opetella asiakaspalvelua. Ja tapa, jolla minulle puhuttiin oli kamala, kohdeltiin kuin ilmaa. Taukohuoneessa oli onnittelukortti sekä pieni muistaninen ja kerkesin jo ilahtua, että muistivat minua sittenkin. No se olikin toiselle työntekijälle, jolla oli seuraavana päivänä synttärit. Nousi pala kurkkuun.
Näin painajaisia syntymäpäivää edeltävänä yönä. Unessa oli vanhoja ystäviä, joiden kanssa välit menneet poikki ja kun heräsin en pystynyt ajattelemaan mitään muuta koko päivänä. Vanhat ikävät muistot pyöri vaan mielessä. Oikeastaan yksi ikävimmistä päivistä pitkään aikaan. Aikasemmat syntymäpäivät olen viettänyt juuri näiden entisten ystävien kanssa
N19
Sain puhelun, että isäni on sairastunut syöpään.