Onko tämä seksuaalista ahdistelua?
Jos mulla on molemmat kädet kipsissä ja en saa avaimia farkkujen taskusta, että avaisin ulko-oven niin pyydän, että voisiko naapurin nainen ottaa ne avaimet mun taskusta ja avata oven mulle. Erehdyn taskusta puutuneiden jalkojen takia ja nainen laittaa käden väärään taskuun missä ei ole avaimia vaan reikä ja nainen tarttuu vahingossa peniksestäni, koska en tykkää käyttää alushousuja isojen kiveksien takia.
Onko ahdistelua vai inhimillinen erehdys? Miten kädet kipsissä voisin muka ommella rikkinäisen taskun?
Kommentit (7)
Miten sait avaimet housujen taskuun?
Tovottavasti nainen runkkaa tai pääset panemaan, koska kipsikädessä et ole pääse runkulle pitkään aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten sait avaimet housujen taskuun?
Äiti tuli aamulla vetämään housut jalkaan ja laitto avaimet. Asuu 300m päässä omalta asunnoltani. ap
Seksuaalisen ahdistelun määritelmä täyttyi jo siinä kohdassa, missä selvisi, että olet mies. Sinähän voit vaikka katsoa jotain naista päin tai voit ajatella naista ja nainen ahdistuu. Metoo sinulle senkin sika.
Noin ei käy ja jos käy, niin ahdistelija olet sinä.
Joo, nainen ahdistelee.. tai oikeastaan jopa raiskaa sinut, puolustuskyvyttömän raukan :(