Milloin parta menee pois muodista? Haluaisin tämän parran jo pois.
Olen kyllästynyt ja näytän hipsterin sekä moottoripyöräkerholaisen sekoitukselta. Se lisäksi vanhentaa paljon.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä miksi miehet pilaavat ulkonäkönsä jollain parralla. Siloposket parhaita <3
Jaksaisitko itse ajaa useamman kerran vuorokaudessa että naamasi olisi sileä?
En tietenkään. Kainalokarvat ja säärikarvat lämmittää kivasti ja pyllykarvat on letillä jo.
Parta meni pois muodista 1918 kun sileäksi ajellut miehet palasivat kotiin I maailmansodan juoksuhaudoista ja kaikki tajusivat että puhdas, sileä lärvi on parempi kuin ties mitä eritteitä ja sieniä hautova karvapuska.
Vuoteen 1914 saakka melkein jokaisella aikuisella miehellä oli jonkin sortin naamakarvoja mutta taistelukaasujen käyttöönotto pakotti miehet ajelemaan naaman sileäksi koska kaasunaamari ei muuten istunut kaasutiivisti lärviin ja luonnonvalinta korjasi av-foorumin karvamammojen miespuoliset vastineet pois geenejään jatkamasta.
Vierailija kirjoitti:
Parta myös haisee. Siihen jää ruoka ja juoma muhimaan.
Haluan nuuhkia jonkun miehen juustopartaa!
Mä irrottelen kerran viikossa epämääräisiä leuka- ja ylähuulihaituvia kylmävahalla. Kokeile! En koe olevani epämuodikas. T. Rva 50
Mä voisin kyllä lainata karvaa vähän neitojen alapäihin. Minusta kaikenlainen sheivaaminen on rasittavaa ja turhaa hienostelua. Ihminen on karvanen apina, sekä naaras että uros.
Vierailija kirjoitti:
Mä voisin kyllä lainata karvaa vähän neitojen alapäihin. Minusta kaikenlainen sheivaaminen on rasittavaa ja turhaa hienostelua. Ihminen on karvanen apina, sekä naaras että uros.
Mä sheivaan vain kainalot.
Pidän pitkiä hiuksia itse, joten miehelläni on syytä olla parta! Sitä paitsi pidän hiuksistani ja tahdon, että mieskin pitää parrastaan!
nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä miksi miehet pilaavat ulkonäkönsä jollain parralla. Siloposket parhaita <3
Jaksaisitko itse ajaa useamman kerran vuorokaudessa että naamasi olisi sileä?
Ohis. Helposti jaksaa. Olen ajanut partani joka aamu jo 39 vuoden ajan.
Ensimmäiset 10v riitti kun ajoin vain aamulla, sen jälkeen on pitänyt ajaa myös iltaisin aina silloin kun pitää olla arki-iltaa siistimpi ja lähteä jonnekin tai sitten vain jos pieni sänki häiritsee toista. Kesällä ajan usein aina iltaisin, niin on myös hieman viileämpi nukkua.
Enimmäkseen ajan vanhalla kuokalla, myös erilaisia koneita Philipsin pyöröterillä, Braunin sivuttain liikkuvan terän koneita ja myös erittäin vanhaa faijalta jäänyttä Remingtonia kokeilin kauan sitten. Olen palannut aina kuitenkin kuokkaan, partasutiin ja luonnollista rasvaa sisältävään partasaippuaan, niillä tulee hyvä jälki, ajo sujuu nopeasti ja iho ei ärsyynny. Hyvä ja halpa saippua ajoon on marseillesaipua. Partaveitselläkin ajo sujuu kun sitä aikansa tekee, sillä pitää kuitenkin olla tarkkana vahinkojen varalta, teroittaa veitsi usein ja huolellisest, siksi se on musta liian hidas arkena ajamiseen.
Ei se pari kertaa 2-3 minuuttia päivässä nopeasti kuokalla ajoon ole. Lämmintä vettä toki on hyvä olla, kylmällä ajo on ikävää puuhaa. Parran ajossa oppii sitä nopeammaksi ja paremmaksi mitä pidempään sitä on tehnyt. Ajan myötä siitä tulee niinvaibåvaton toimenpide, että ae on kuin k*sella käynti ja käsienpesu, ei niiden hoitaminen tarvittaessa mikään vaiva ole.
Partamuoti on pitkästä aikaa olut paras muoti miehellä. Siitä voi kasvattaa ja muotoilla millaisen tahansa ja kokeilla eri tyylejä. Hyvin hoidettu parta on ihana.
PARTA ON NOLO. NÄIN SE VAAN MENEE. YRITETÄÄN PEITTÄÄ JOTAIN MITÄ EI HALUTA NÄYTTÄÄ...
Mies ilman partaa on kuin nainen ilman rintoja. Jotkut tykkää, itse en.
Meni jo. Aja pois.
Naiset inhoo parran hajua.
Sänki on ok.