Miksi normaaleja huulia luullaan niin usein täytetyiksi?
Usein minulta kysytään olenko ottanut huulini botoxia, mutta totuus on en ja enkä aiko koskaan ottaakaan. Minulla on ihan luonnolliset ja normaalit huulet, on aika sairasta olettaa että terveet ja normaalit huulet ovat aina tumpattu täyteen botoxia.
Kommentit (13)
Huuliinhan ei botoxia edes truutata. Mutta kaipa tuo luulo johtuu siitä, että huulten täyttämisestä on tullut niin yleistä, että kaikkia vähänkään täyteläisempiä huulia uskotaan keinotekoisiksi.
Heh, tuo botox-harha on niin yleinen. Kai ihmiset mieltää, että kaikki korjaukset on botoxia. Pian rinnatkin on kai täytetty sillä ihmisten puheissa :D
Mutta mitä itse kysymykseen tulee, niin kai se on sillä samalla perusteella, kuin että ihmisten mielestä kaikki isorintaiset ovat laitattaneet silikonit. Ainakin julkkikset. Isorintaisia naisia kun ei enää nykyään luonnostaan ole eikä isopeppuisia, eikä runsashuulisia.
Ei normaaleja huulia luulla täytetyksi. Sinulla taitaa olla turvonneet läskihuulet
Täytettyjä huulia ja normaaleja täyteläisiä huulia ei kyllä voi sekoittaa. Itselläni on nuo jälkimmäiset, eipä ole kukaan kysellyt täytteistä. Nuo täytetyt huulet ovat jotenkin sellaiset piukeat ja muodottomat, esim. amorinkaari ei niissä erotu lainkaan ja ala- ja ylähuuli ovat samanmuotoiset ja yhtä paksut.
Ihmisen naamassa on myös jotenkin sellainen symmetria, että nuo täytteet huomaa. Jos ihminen on hyvin teräväpiirteinen, usein huuletkin ovat luonnostaan aika kapeat. Kun tällainen ihminen ottaa huuliinsa täytteet, tulos on epänormaali ja usein räikeä.
Löysin tämmöisen
http://www.iltalehti.fi/kauneus/201710112200450257_ka.shtml
"Vältä ankkahuulet! 5 asiaa, jotka tulee kysyä ennen huulipistoksia"
Jos laittaja on kokenut ja hänellä on käytössään aidot aineet, niin huulista tulee vain täyteläisemmät eikä mitään vääntyneitä kääntyneitä pullasorsahuulia.
Vierailija kirjoitti:
Usein minulta kysytään olenko ottanut huulini botoxia, mutta totuus on en ja enkä aiko koskaan ottaakaan. Minulla on ihan luonnolliset ja normaalit huulet, on aika sairasta olettaa että terveet ja normaalit huulet ovat aina tumpattu täyteen botoxia.
Olisi aika typerää työntää lamauttavaa HERMOMYRKKYÄ huuliin. Sen jälkeen huulet ja suu eivät enää pahemmin liikkuisi.
Kyseisellä aineella eli botuliinilla lamaannutetaan ryppyjä ja hermostoa, eli sitä pistetään usein migreenipotilaille. Siihen se aine alunperin keksittiinkin. Sillä ei ole mitään asiaa huuliin tai poskiin. Niihin käytetään TÄYTEAINETTA.
Vierailija kirjoitti:
Sano kysyjille ettei niissä huulissa mitään botokseja ole koska ne huulet liikkuvat yhä.
Kumma juttu, mutta jotenkin tuntuu, että nuo 'luonnolliset pulleat huulet' ovat jostain syystä lisääntyneet viime vuosina. Ei niitä ennen juurikaan näkynyt. Mikä lienee mutaatio iskenyt suomalaisiin nuoriin naisiin?
Kyllä mä ymmärrän tällaiset siistit, hienovaraiset täytöt esim keski-ikäisenä eli kun ikää tulee lisää niin huulet surkastuvat
http://aesyracuse.com/wp-content/uploads/2014/07/restylane-lips-before-…
Nuo kuvan ohuet huulet on todella siististi täytetyt, koskaan ei arvaisi että niihin on laitettu jotain eli niiden reunat eivät väänny ylöspäin, amorinkaarta on vaan korostettu vähän, eikä ne törötä pitkällä ja kilpaile nenän kanssa siitä että kumpi sojottaa pitemmällä naamasta.
Pari kuulaa kirjoitti:
Kumma juttu, mutta jotenkin tuntuu, että nuo 'luonnolliset pulleat huulet' ovat jostain syystä lisääntyneet viime vuosina. Ei niitä ennen juurikaan näkynyt. Mikä lienee mutaatio iskenyt suomalaisiin nuoriin naisiin?
Pullistavat huulikiillot ja muut huulituotteet :) Ne lisää verenkiertoa huulissa koska sisältävät mm. mentholia. Huulet pysyy pulleina ja mehevinä muutaman tunnin.
Too Faced:n Lip Injection-kiilto taitaa olla maailman suosituin tuote. Kuvassa ennen ja jälkeen. Käytän sitä itsekin joskus. Turvalliseksi todettu tuote.
https://raincoatesbeauty.files.wordpress.com/2015/04/before-and-after-t…
Restylane Kysse-pistokset pelastivat elämäni kun huulet eivät enää rohdu eivätkä suupielet halkeile. Täyte on hienovaraista ja kosteuttaa ns. sisältäpäin. Tuo ei siis ole mikään huulimassaa lisäävä "turvotushuuli"tuote, vaan sanoisin että ennemminkin silkkitippoja huulille. Uudenlainen tuote. Eikä sattunut neula kun huulet puudutettiin voiteella. Huulipuna liukuu hyvin ja pysyy hyvin. Kukaan kaveripiiristäkään ei ole huomannut että huuliini on laitettu jotain, huomasivat vaan että miten siististi minun huulipuna on asettunut :D Minulla on keskikokoiset huulet luonnostaan.
Luullaan minun persausta silikonipersaukseksi koska "eihän suomalaisella voi olla tuon mallinen pystyperä joka pitkällä" mutta luulkoot. Säästän sillä ainakin persimplanttien hinnan ;D
Harva nyt kuitenkaan botoxia huuliinsa laittaa... :D