Pesu ennen suuseksiä.
Aamulla käyty suihkussa ja illalla seksipuuhia. Annatko nuoletko / imetkö aamulla pestyä pimppiä / kullia vai pesu juuri ennen seksiä?
Kommentit (11)
Vahva pillun tuoksu laittaa pään mukavasti pyörälle, mutta suuseksi on parempaa, jos on käyty pesulla.
Pillu on parhaimmillaan pesemättömänä ja hikisenä lenkin jälkeen. Voi niitä aromeja! Nyt lähden vaimon kanssa juoksulenkille. Ja sen jälkeen jotain nuolentaa ja panoa.
Tykkään enemmän puhtaasta, mutta jos olen tosi kiihottunut ja virittäytynyt seksiin, niin pesulle käskeminen kyllä latistaisi tunnelmaa aika paljon eli silloin voin tiettyyn rajaan asti sietää pesemättömyyttä. Itse en kuitenkaan pysty nauttimaan suuseksin vastaanottamisesta, jos pelkään haisevani allöttävältä, joten käyn pesulla aina, kun on tiedossa seksiä ja kieltäydyn nuolemisesta, jos en ole pessyt alapäätä muutaman tunnin sisään.
N31
Minä otan mieheltäni suihin vaikka olisi edellisenä iltana käynyt suihkussa eikä ole haju- tai makuhaittoja siitä huolimatta. Saan myös itse suuseksiä aina. Kärsivällinenkin mies on, nuolee vaikka kuinka kauan, kun joskus on orgasmit "tiukassa" ihanasta tunteesta huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sellainen päivän muhinut pesä on paras.
Samaa mieltä
Meillä vaimo pitää toosastaan aherasti huolta. Harvoin tuoksuu/maistuu muulta kuin saippualta.
Olen huomannut, et pyllyseksin jälkeen mieheni muna haisee sonnalle, vaikka on pesty aktin jälkeen esinahkan altakin.
Mr Rexona kirjoitti:
Meillä vaimo pitää toosastaan aherasti huolta. Harvoin tuoksuu/maistuu muulta kuin saippualta.
Mun mielestä saippua ei ole kovin hyvää, mutta makuja on monia.
Vierailija kirjoitti:
Mr Rexona kirjoitti:
Mun mielestä saippua ei ole kovin hyvää, mutta makuja on monia.
Tämä on sillä tavalla kätevä, että jos mies kiroilee paljon niin tulee samalla suu pestyä saippualla. ;)
Kyllä sellainen päivän muhinut pesä on paras.