Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Kävin tänään apteekissa ja farmaseutin henki haisi ulolle kahden metrin päähän
04.04.2018 |
Eikö näillä ole mitään pääsyvaatimuksia?
Kommentit (10)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Eikö näillä ole mitään pääsyvaatimuksia?
Pääsyvaatimuksena hyvän hajuinen hengitys?
Aika kiusallinen vaiva. Oma hengitykseni haisi jonkin aikaa aivan mätänevälle ruumiille, vaikka kuinka olisin hampaita pessyt tunnin välein. Esim. jotkut lääkitykset kuivattavat suuta niin pahasti, että bakteerit pääsevät lisääntymään supervauhtia. Ei auttanut kun hörppiä vettä jatkuvasti ja imeskellä jotain mummojen suunkostutustabletteja ja siltikin haisi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mille ulolle?