Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ketään "SINISIÄ" äänestänyttä? Koetko saaneesi mitä tilasit?

Vierailija
04.04.2018 |

--

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaisia ole. Kyseinen poppoo ei ole koskaan ollut missään vaaleissa eli kukaan ei ole äänestänyt -Sinisiä.

Vierailija
2/23 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se on mahdollista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten säkin jaksat jankuttaa täällä kaiket päivät?

Vierailija
4/23 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi äänestää sellaista mitä ei ole ollut olemassa?

Vierailija
5/23 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä äänestän seuraavissa vaaleissa. Olisin voinut hyvin äänestää soinilaisia, mutta ne hullu-uhon kannattajat oksetti.

Vierailija
6/23 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hallitus, hys hys, niinkö?

Vierailija
7/23 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lähtee isojen poikien kanssa metsään niin... Sillä lailla näillekin vesseleille käy.

Ja siis tosiaan, ei kukaan ole sinisiä äänestänyt. Mutta kun Sipilän poliittinen peli on vaan niin "nerokasta", on kiva olla mukana. Ja ei, raha ei siihen mitenkään vaikuttanut...

Vierailija
8/23 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika mahdoton tilanne äänestää si nisiä, sillä eihän sitä porukka edes ollut kun ääniä annettiin.

Maanpetturuu destahan tuo porukka pitäisi tuomita, mutta koska suomi, kok oomus ja Sip ilä, niin eivät kai nuo hyödylliset idi ootit saa kuin potkun persu ksilleen sen jälkeen kun he tulevat pelkäksi painolastiksi ja kukapa pettureita enää suojelisi.

Vierailija
9/23 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap varmaankin tarkoitti niitä ihmisiä, jotka äänestivät nykyisin sinisiin kuuluvia henkilöitä viime eduskuntavaaleissa. Perussuomalaisiahan he silloin olivat, mutta nykyään sinisiä.

Minusta aloittajan kysymys on hyvä. Minua kiinnostaa itseänikin tietää, kuinka näitä persuista loikanneita äänestäneet kokivat puolueesta eroamisen ja uuden puolueen perustamisen. Kokevatko he äänestäneensä niin voimakkaasti henkilöä, ettei puoluekannalla ole suurta merkitystä, vai äänestivätkö he mielestään henkilön ohella nimenomaan ps-puoluetta, jolloin puolueesta eroaminen ehkä tuntuukin petokselta. Kuinka paljon äänestäjien joukossa on niitä, jotka eivät itsekään enää kokeneet Halla-ahon persuja omaksi puolueekseen ja siirtyivät itsekin sinisiin? Entä niitä, jotka kannattavat persuja edelleen? Entä tämä hallituskuvio? Mitä mieltä nykyisten sinisten äänestäjät ovat siitä, että hallitus ei eronnut vaikka yksi hallituspuolueista joutui eroamaan? Menikö ihan oikein tämä juttu? Ps-puolueen mandaatilla ja puolueen vaalimenestyksen ansiosta nämä sinisten ministerit hallitukseen kuitenkin pääsivät alunperin, eivät ihan vain siksi, että ovat henkilöinä niin hyviä tyyppejä.

Vierailija
10/23 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei yhtään niin, vaan se, mitä kysyin: miten jaksat jankuttaa tätä samaa kaiket päivät?

Vierailija
11/23 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kun koko puolue ei ole vielä osallistunut yksiinkään vaaleihin.

Vierailija
12/23 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei ole koskaan äänestetty eikä ainakaan minun tietääkseni ihan lähitulevaisuudessa tulla äänestämäänkään puolueita. Joten suomessa ei ole sinisiä äänestäneitä yhtään sen enempää tai vähempää kuin demareita äänestäneitäkään.

Vierailija
13/23 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei yhtään niin, vaan se, mitä kysyin: miten jaksat jankuttaa tätä samaa kaiket päivät?

Hölmö ajatus tuo yhden jankuttajan hokema. Varmaan useampaa ihmistä voi samat asiat mietityttää, kuten persuäänestäjäressukat.

Ei-ap

Vierailija
14/23 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanpettureita. Toivottavasti Halla-Ahosta tulee führeri.

Vierailija
15/23 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen äänestänyt aikoinaan sekä Sampo Terhoa että Simon Eloa. Molemmat ovat pettäneet luottamukseni äärimmäisen vastenmielisellä tavalla, enkä missään nimessä tule heitä äänestämään enää koskaan. Riippumatta siitä missä puolueessa he mahdollisesti tulevaisuudessa vaikuttavat tai millaista politiikkaa ajavat.

Vierailija
16/23 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme saivarteluksi menee, kun ei saa puhua sinisiä äänestäneistä, vaikka kaikki takuulla ymmärtävät mitä sillä tässä asiayhteydessä tarkoitetaan. Ja sitten vängätään ettei kukaan ole äänestänyt sinisiä ja unohdetaan itse kysymyksen pointti. Juu, teknisesti ottaen kukaan ei ole vielä äänestänyt sinisiä, mutta voisko silti keskustella ketjun aiheesta eikä takertua tähän yhteen sanavalintaan? Jotkuthan näitä nykyisin sinisiin kuuluvia kansanedustajia kuitenkin on äänestänyt, koska eivät he muuten olisi eduskuntaankaan päässeet. Ja jos persut maanpetturisyytöksineen voisivat edes yrittää käyttäytyä vähän asiallisemmin, jotta asiasta keskustelu onnistuisi paremmin.

Kiitos jo etukäteen.

-ei myöskään ap

Vierailija
17/23 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ei ole koskaan äänestetty eikä ainakaan minun tietääkseni ihan lähitulevaisuudessa tulla äänestämäänkään puolueita. Joten suomessa ei ole sinisiä äänestäneitä yhtään sen enempää tai vähempää kuin demareita äänestäneitäkään.

puoluekuri

Vierailija
18/23 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä äänestän ehdottomasti Sinisiä. Aikaisemmin äänestin perussuomalaisia vaikka tietyn jengin öyhöttäminen häiritsikin. Nyt ei tarvitse hävetä noita pölvästejä. Punavihreitä en tule koskaan äänestämään. He ovat liian fasistisia minulle omine oikeine totuuksineen. En halua, että joku toinen tulee sanomaan, että hän tietää paremmin kuinka minun TÄYTYY ajatella kuin minä. Kepu on sellainen rosvolauma, joiden päätarkoitus on keplotella rahat omiin ja omien saunakavereiden taskuihin. Kokoomus voisi tulla kyseeseen, mutta heidän tarkoitus pyhittää keinot ajattelutapa on luotaan työntävä ja vain vahvat pärjää toimintatapa on liian raaka, koska emme ole robotteja.

Vierailija
19/23 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
20/23 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän