Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

6v oli hajoittanut lastenhoitajan posliininuket, miten korvata?

Vierailija
04.04.2018 |

Lastenhoitaja on pojan entinen perhepäivähoitaja. Viimeisenä hoitopäivänä n. puoli vuotta sitten pojalla ja hoitajalla oli ollut erimielisyyttä ruokailuun liittyen. Poika olisi halunnut syödä keksejä ennen ruokaa ja hoitaja kielsi, jos sillä nyt on jotain merkitystä.

Nämä posliininuket olivat tämän hoitajan edesmenneen tyttären nukkeja, mitä poikani ei tiennyt. Ajatteli vaan tekevänsä vähän kiusaa rikkomalla nuket.

Hoitaja sanoi, ettei halua mitään korvausta koska mikään ei korvaa sitä tunnearvoa. Haluaisin silti korvata jotenkin? Nuket ovat jostain ulkomailta ja osa itse tehtyjä, joten samanlaisia en löydä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on paikkaamista kasvatuksessa, jos poika tekee tuollaista kiusaa ja ajattelee sen olevan ok.

Vierailija
2/9 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi korvata mitenkään, paitsi ilmoittamalla ettei tämän naisparan tarvitse nähdä kauhukakaraasi enää koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi vastaavia nukkeja esim. netistä ja korvaa niiden rahallinen arvo sen mukaan. Tunnearvoa ette tietenkään pysty korvaamaan.

Lisäksi tarvitaan vilpitön anteeksipyyntö sekä teiltä vanhemmilta että vandaalipojalta. Teidän tehtävänne vanhempina on saada kiukkupussinne tajuamaan, miten väärin hän on kiukuspäissään tullut tehneeksi. Yrittäkää saada hänet ymmärtämään vaikka hakemalla esimerkkia teidän omasta elämästä.

Vierailija
4/9 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama alotus on ollut ainakin 3 kertaa täällä.

Vierailija
5/9 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä vitonen kirjekuoreen ja pahoittelut.

Vierailija
6/9 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palataanpa vähän taaksepäin ensin: Mitä seuraamuksia 6 veelle tuli tästä? Miten hänelle tehtiin selväksi (vasta nyt) että kenenkään toisen tavaroiden rikkominen ei ole ok?? Eikä se ole mitään"pikku kiusaa". Kyllä nyt mamma vähättelee puhumalla kiusanteosta.

Hoitajalle pojalta anteeksipyyntö, niin että te aikuiset olette paikalla.

Ja tosiaan kunnonllinen korvaus: Lahjakortti ja kukkapuska. Katsot netistä minkä verran suurinpiirtein samankokoinen nukke maksaa. Kuinka monta mitä oli? Sitten summa sen mukaan.

Jessus mitä käytöstä. Miten mahtaa mennä koulussa kun tulee opettajan kanssa erimielisyyttä että pitääkö tunnilla istua paikallaan ai voiko lähteä vaeltamaan pitkin luokkaa, kun sattuu huvittamaan? Oijoi.

Vierailija
7/9 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ollenkaan lähteä korvaamaan samantyyppisillä nukeilla. Ehkä joku arvokas kotimaista designia oleva käyttö/koriste-esine?

Vierailija
8/9 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä etsi mitään nukkeja. Ne eivät ole hoitajan tyttären nukkeja. Ei hoitaja varmaan nukkeja pitänyt itse nukkejen takia, vaan nimenomaan muistona. 

Mun kaverin kauhukakara hajotti mun äidin tekemän mukin. Se oli hyllyssä nimenomaan siksi, että en halunnut käyttää sitä, ettei vaan hajoaisi. En halua korvaukseksi mitään muuta mukia, mulla on jo. 

Lapsen aito pahoittelu kelpaisi. Ei ole kuulunut, pakollinen mumistu sori ei lämmittäny. 

Vierailija
9/9 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika käy hoitajan kanssa valitsemassa yhdessä vitsan kuten vanhaan hyvään aikaan kun oppi meni sitten kerralla perille.