Kyselkää rumalta tytöltä
Oon 160cm, 40kg, ei persettä, leveät hartiat, epäsymmetrinen naama, iso nenä, pienet huulet ja silmät, maskuliiniset kasvonpiirteet. Kyselkää mitä haluutte tietää ruman tytön elämästä :)
Kommentit (23)
Riippuu vähän millä tavalla ruma, mut luultavasti joo jos on mukava, hauska yms
Koulussa menee iha hyvin, ka vähän päälle 8
En tiiä vielä yhtään mikä musta tulee aikuisena. Haluaisin olla taiteilija, laulaja, malli tai vastaava, mutta tiedän että en tuu tommosella alalla menestyy.
Vierailija kirjoitti:
En tiiä vielä yhtään mikä musta tulee aikuisena. Haluaisin olla taiteilija, laulaja, malli tai vastaava, mutta tiedän että en tuu tommosella alalla menestyy.
Älä sure , vain 1% maailman ihmisistä tienaa hyvin kyseisissä ammateissa.
Voit harrastusmielessä olla mitä haluat, älä anna minkään estää haaveitasi.
Hanki kunnon ammatti, ihmisen ulkonäkö muuttuu vielä aikuisena.
Olet siro..korosta sitä pukeutumisessasi, osta ihanat tolppakorkokengät:)
Mallit ovat usein persoonallisen näköisiä. Uskon sitä paitsi ettet ole niin ruma kuin ajattelet :)
Juu tiiän. En vaan keksi mitään kunnon ammattia mistä tykkäisin. Mun vahvuudet on englanti, äikkä ja kuvis. Tuntuu että kaikkeen tarvii matikkaa, fysiikkaa ja kemiaa, joita en osaa yhtään.
Oon negatiivisella tavalla persoonallisen näköinen :/
Jos lohduttaa niin ainakin pitkät ja lihaksikkaat bodarit tykkää yleensä pienistä tytöistä, kuten sinä.
Vierailija kirjoitti:
Mallit ovat usein persoonallisen näköisiä. Uskon sitä paitsi ettet ole niin ruma kuin ajattelet :)
Mallit ovat usein yli 170cm pitkiä
Minkä verran kokemusta miehistä sulla on?
Ootko seurustellut ja harrastanut seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Juu tiiän. En vaan keksi mitään kunnon ammattia mistä tykkäisin. Mun vahvuudet on englanti, äikkä ja kuvis. Tuntuu että kaikkeen tarvii matikkaa, fysiikkaa ja kemiaa, joita en osaa yhtään.
Paskempi juttu..tajuatko että yhteiskunta ei tarvise sinua mihinkään
päädyt terapiaan ja tukitöihin..
Maailma olis tylsä jos kaikki näyttäisi "kliseisen" kauniilta.
Vierailija kirjoitti:
Suomennos:
Minusta tulee Alepan kassa, siivooja , henkilökohtainen avustaja
Vierailija kirjoitti:
Maailma olis tylsä jos kaikki näyttäisi "kliseisen" kauniilta.
Mikäs maailma nykyään on?
Joka paikka täynnä lihavia rumia yh äitejä?
Mitä kommenttia käyttäisit?
Maailma on:.....
Vierailija kirjoitti:
Minkä verran kokemusta miehistä sulla on?
Ootko seurustellut ja harrastanut seksiä?
Ei oo kamalasti kokemusta, harvoin ne tulee juttelee, koska oon ruma, enkä ite viitti lähestyä ketään. Oon kyl sen ikänen että ne on vielä poikia eikä miehiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskempi juttu..tajuatko että yhteiskunta ei tarvise sinua mihinkään
päädyt terapiaan ja tukitöihin..
Juu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomennos:
Minusta tulee Alepan kassa, siivooja , henkilökohtainen avustaja
Just niin
Voisitko kiinnostua rumasta pojasta?