Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Herttuatar Katen kolmas lapsi

Vierailija
04.04.2018 |

Milloin veikkaatte synnytyksen alkavan? Oli vasta bongattu ruokakaupassa ostoksilla, eli ei varmaan hirveän lähellä ole sitten kuitenkaan.

Odottaako muut kolmatta kuninkaallista vauvaa? :) mä olen rakastanut seurata niin Georgen ja Charlotten syntymääkin, kaikki ne muodollisuudet ja se kun lähtevät sairaalasta kotiin. Niin jännittävää!!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä muuten luki, että media valmistautuu Lindo Wingin eteen 10.-11. päivä. Eli reilu viikko, siihen ainakin valmistautuvat.

Vierailija
2/17 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, nyt kun kysyit niin ei kiinnosta sen vertaa, että mitenkään jännittäisin tai myötäeläisin muuten. Luulin, että tämän otsikon alla olisi ollut uutinen vauvan syntymästä, sen vuoksi klikkasin auki. Sillä tasolla kiinnostunut olen, että voin ajan kuluksi katsoa, tuliko tyttö vai poika. :) Seuraatko muidenkin kuninkaallisten elämiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että syntyy tulevana viikonloppuna ja on tyttö. Nimekseen saa Mary.

Vierailija
4/17 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, brittikuninkaallisia tulee seurattua :)

Toisaalla sanotaan että 23. päivä olisi synnytys, mutta onko tuo laskettu aika, vaiko suunniteltu. Vai ihan tuulesta temmattu.

5/17 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin, jos vauva on tyttö, että nimeksi tulee Alice, ja jos poika, niin John.

Vierailija
6/17 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee, taas yksi eliittielätti kansan kustannettavaksi!

Vierailija
7/17 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alice olisi kyllä ihana nimi! Moni veikkaa pojan nimeksi Phillipiä, minusta aika tylsä. Tai no, Phillip ei kovin hyvässä maineessa mielestäni ole.

Vierailija
8/17 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset ihmiset seuraavat tällaista ja miettivät nimiä?

Vierailija
9/17 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaiset ihmiset seuraavat tällaista ja miettivät nimiä?

Miksei?

Vierailija
10/17 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku r-kirjaimellinen pidempi nimi sopisi nimisarjaan.

Vierailija
11/17 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin veikkaatte synnytyksen alkavan? Oli vasta bongattu ruokakaupassa ostoksilla, eli ei varmaan hirveän lähellä ole sitten kuitenkaan.

Odottaako muut kolmatta kuninkaallista vauvaa? :) mä olen rakastanut seurata niin Georgen ja Charlotten syntymääkin, kaikki ne muodollisuudet ja se kun lähtevät sairaalasta kotiin. Niin jännittävää!!

Wau, mitä päätelmiä. Minäkin kävin ruokakaupassa ja pankissa laskettuna päivänä ja vauva syntyi seuraavana yönä. Oli tämäkin kolmas lapsi.

Vierailija
12/17 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kate raukka näyttää raskaanakin jotenkin niin rietuneelta ja väsyneeltä. Erityisesti kasvoista :( 

Vierailija
13/17 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kate raukka näyttää raskaanakin jotenkin niin rietuneelta ja väsyneeltä. Erityisesti kasvoista :( 

Ai jaa. Mä just yks päivä ajattelin että onpas se nätti.

Vierailija
14/17 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni näyttää aina raskaana paremmalta kuin normaalisti. On varmaan viimeisillään raskaana normaalipainoinen.

Eräs ystävä on samanlainen liian laiha mutta viimeisillään raskaan painoi 56kg ja oli hehkeä.

Vierailija
15/17 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katella on ollut 3 kertaa hyperemesis gravidarum raskausaikana, joka on siis kamala kokopäiväinen pahoinvointi ja jatkuva oksentelu. Itekin koin kerran, elämäni kamalin kokemus. Ikään kuin olisit mahataudissa puoli vuotta putkeen, laihdut, kuihdut, henkisetkään voimat ei enää tunnu riittävän. Hänellä tietysti kuninkaallisena paremmat hoidot, mutta tepsiviä lääkkeitä tähän ei ole vielä keksitty. Joillakun kestää kuukausia, toisilla koko raskauden ajan. Ei ihme, että näyttää väsyneeltä.

Vierailija
16/17 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, minustakin Kate on ollut tälläkertaa paljon pirteämmän näköinen. Veikkaan että on heille viimeinen lapsi, sitten odotetaankin Harryn häitä ja ekaa lasta :) mahtaako heille tulla tummempi kikkarapää.

Vierailija
17/17 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs muut innostuneet :) eikös näistä aina ole ollut seurantaketjut kun tilanne ns päällä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi