Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nöyryyttävää, kun löydät instasta vanhan kaverisi ja olet ihan innoissaan

Vierailija
03.04.2018 |

Laitat sitten heti seuraamispyynnön, onhan se kiva pitkästä aikaa taas ”nähdä”!
Kaveri hyväksyykin sen heti, mutta ei alakaan seurata sua!?
Jaha. Sitä ei kiinnostakaan... Yhteistä historiaa takana 20v ja koko ajan, lapsuudesta nuoruuteen, oli kuin sisko mulle.

Tuli ihan paska fiilis.
Miksi ketään vanhaa kaveria ei kuulumiseni tai seurani enää kiinnosta? Miksi mä aina kuvittelen, että hekin kaipaavat mua kuten minä kaipaan heitä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut Instan kanssa tekemisissä, mutta ilmeisesti siellä kaikkia kiinnostaa vain se kuinka monta seuraajaa heillä on?

Avauksen perusteellakin vaikutti siltä, että kumpaakin kiinnosti enemmän se, että toinen on kiinnostumut hänestä kuin hän siitä toisesta.

Vierailija
2/9 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ollut Instan kanssa tekemisissä, mutta ilmeisesti siellä kaikkia kiinnostaa vain se kuinka monta seuraajaa heillä on?

Avauksen perusteellakin vaikutti siltä, että kumpaakin kiinnosti enemmän se, että toinen on kiinnostumut hänestä kuin hän siitä toisesta.

Ehkä teineillä näin, mutta me ollaan jo liki 40v. Ihan vain kavereita hänelläkin näyttää seuraajina ja seurannassa olevan. Niin kuin itsellänikin.

Ehkä siksi tulikin paska fiilis, kun näin että seuraa sellaisia minua vastaavanlaisia kavereita eli sellaisia joiden kanssa ei ole mua enempää tekemisissä. Esim. siskoni. Miksi seuraa häntä, mutta ei minua?

Kuulostaa ihan älyttömältä kirjoitettuna. Ihan 13v olo tulee.

Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän mitä tarkoitat. <3

Jotkut menettää elämän kolhimana oman ajattelevaisuutensa. Ei ole sulta pois... itse halusit lähentyä, hän ei eli vain hän häviää loppupeleissä. Voi olla että hänestä ainoa hyvä jäljellä on ne vanhat muistot.

Vierailija
4/9 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

I can feel your pain! 💔 Tuntuu, että ne pinnalliset seuraavat vain muita pinnallisia. Mutta heille kyllä kelpaa seuraajat!

Vierailija
5/9 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahempi on kun nykyinen kaveri lopettaa seuraamasta :D En kehtaa kysyä miksi.

Vierailija
6/9 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaikki kaverit seuraa mua instassa, mutta mä en seuraa ketään niistä :D Seuraan vain muutamaa kohdetta, sekä paria miehen kaveria kohteliaisuussyistä.  Itselläni on julkinen profiili, joten sitä pääsee katsomaan kuka vain. Ei tarvitse seurata. Käyn myös säännöllisesti niiden kavereiden sivuilla joilla on julkinen profiili. Jos sen sijaan haluavat pitää yksityistä profiilia niin etten pääse näkemään, niin sitten en vain näe. Yleensä tällaiset profiilit on niitä "jaan koko täydellisen elämäni instassa", joten juuri kun fasebookin käytön siirtämisellä instaan, sain nuo päivitykset poistettua kätevästi, ja ilman että kellään tuli paha mieli, niin en taatusti ala samoja seuraamaan vapaaehtoisesti missään :D 

Vierailija
7/9 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että hänen elämänsä on vasta kunnolla alkanut silloin kun sinulla on jo alkanut jäähdyttely?

Vierailija
8/9 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Määkin oon Instassa https://www.insta.fi/

Vierailija
9/9 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instagramissa oleellisessa osassa ovat kuvat. En mä seuraa sellaisia tilejä, joiden kuvat eivät kiinnosta mua. Samoin minua ei tarvitse seurata ellei oikeasti tykkää kuvistani. Facebook on vanhoja kavereita ja kuulumisten jakamista varten, instan idea on kuvat.