Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko vielä miehiä jotka tykkäävät naisilla tatskoista?

Vierailija
03.04.2018 |

Vai onko niin että suunnilleen kaikkille miehille tatskat on enempikin turn off jopa niille rock henkisille?
Ainakin mitä täällä lukee keskusteluja niin kaikki on sitä mieltä että tatskat on miinus/huono asia mutta onko niin myös todellisuudessa?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onse kumma kun puhutaan tatuoinneista niin monet yhdistävät ne heti "tribaaleihin" sun muihin 2000-luvun muotivillitys hirvityksiin. Eihän moisia nykyään kukaan ihoonsa otakkaan. Tatuoinnit ovat NYKYPÄIVÄNÄ jo laadullisestikin monesti niin upeita että menevät taideteoksista.

;D D D Alaluokan taidemaku. Vankileirien saaristot kirjassa kerrotaan kriminaalien saaneen tyydytettyä esteettiset tarpeensa tatuoinneilla. Yksi mestariteos esitti apinaa joka lapioi hiiliä peräaukkoon. Kuva liikkui sen kantajan kävellessä.

Vierailija
22/30 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on niistä se hyvä puoli että valomerkin jälkeen näkee niin sanotut varmat panot vähän tuiskeessakin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks Cheryl Colen peppuruusu turn on/turn off?

https://www.mirror.co.uk/3am/celebrity-news/cheryl-cole-new-tattoo-nake…

Vierailija
24/30 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miehelleni tatuoinnit ovat yksi ja sama, ei välitä niistä. Hänellä itsellään ei ole lävistyksiä tai tatuointeja, minulla taas muutama lävistys ja useita tatuointeja. Hän ymmärtää että ne ovat minun juttuni ja kehuu kyllä valmiita kuvia, mutta ei hän välittäisi minusta yhtään enemmän tai vähemmän tatuoimattomana. :)

Vierailija
25/30 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveän negatiivista yleistystä täällä. Tatuointi otetaan yleensä vain itseä varten. (esim. Muisto kuva edesmenneestä vanhemmasta) joka voi löytyä keneltä vain. Toisille ne on osa tyyliä ja toisille täynnä syvällisiä merkityksiä. Ihme tuomitsijoita taas liikkeellä.

Vierailija
26/30 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa useimmiten ihmiset jotka itse vastustavat kärkkäästi tatuointeja ovat sitä pahinta "alaluokkaa" kuten yllä kirjoitustyylistäkin näkee..

Vierailija
27/30 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan nähnyt tatuoitua naista joka ei näyttäisi kauniimmalta ilman tatuointeja.

Vierailija
28/30 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wtukot diggaa tatskoja. Jostain räkälästä heitä löytää

Vierailija
29/30 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä itse nää tatuoinneissa mitään "alaluokkaista" kun lähdetään miettimään missä hinnoissakin ne pyörii. Eipä ole varaa joka kaverilla niitä mennä ottamaan. (Kun puhutaan oikeissa alan liikkeissä tehdyistä kuvista.)

Muutama satanen tai tonni ei ole isoraha kuin jollekin siwan kassalle.

No kyllä aika kirurgi saat olla jos nykyään näkee +20 vuotiaitakin jotka täynnä tatskaa. Ei "siwan" kassojen kaltaisilla tapauksilla muuhun ookkaan varaa kun niihin tribaaleihin.

Vierailija
30/30 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onks Cheryl Colen peppuruusu turn on/turn off?

https://www.mirror.co.uk/3am/celebrity-news/cheryl-cole-new-tattoo-nake…

Notuo todellakin turn-off. En minä ainakaan mitään ruusupuskaa halua panna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi