Paras marketti-kasvorasva?
Minulla ohut, todella vaalea kohta 4-kymppinen iho. Iho palaa helposti, joten suojakertoimia täytyy olla.
Mikä tällaiselle iholle on paras lähimarketista löytyvä halpa kasvorasvaa?
Kommentit (26)
Etsitkö siis aurikorasvaa vai päivävoidetta?
Hyviä markettikasvorasvoja (ilman väliviivaa) ovat esim Lidl Cien voiteet sekä Nivean voiteet.
Ihosi täyttää siis kohta 40 vuotta. Kerro onnittelut. Kuinka vanha itse olet?
Olisin sanonut Nivea Soft mutta ei oo suojakerrointa.
Mossa karhunvatukka. 11,90 prismasta. Erikseen sitten aurinkovoide tai meikkivoide suojakertoimilla.
Olen kokeillut varmaan kaikki maailman rasvat ja yhtään hyvää jossa on suojakerroin, en ole löytänyt. Eli suosiolla aurinkosuoja on sitten eri tuote.
Tuo mossa on luonnonkosmetiikkaa/ekokosmetiikkaa ja erilsisia voiteita eri ihon tarpeisiin. Mossan kuorinta ja hoitoöljy myös hyviä
Erisanin kuivalle ja erittäin kuivalle iholle käytössä täällä! Löytyy myös sk15 normaali/kuiva ihoiselle.
Vaikka kysyist markettia vastaan silti väärin. Minä ostan apteekin perusrasvoja ja käytän niitä kaikkeen. 200 gramman Aqualan L tuubi maksaa n. kympin. Mitäs nuo marketin rasvat maksaa, onko tämä halpa vai ei?
Ei kai ton ikäisen iholle kannata halpaa ostaa?
Aurinkosuoja ja kosteusvoide erikseen, paras ratkaisu. Tavan rasvoissa on yleensä suojakerroin kumminkin vain luokkaa 15-25. Kevätauringossa kannattaa käyttää oikeaa aurinkosuojaa, spf 30-50.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kysyist markettia vastaan silti väärin. Minä ostan apteekin perusrasvoja ja käytän niitä kaikkeen. 200 gramman Aqualan L tuubi maksaa n. kympin. Mitäs nuo marketin rasvat maksaa, onko tämä halpa vai ei?
Kettuiletko sinä? Ap pyytää tuotetta, jossa on suojakerroin. Että ihmiset ovat julkeita.
Vierailija kirjoitti:
Lopetin kalliiden rasvojen ostamisen, koska aina ilmestyi näppyjä ja ärsytystä. Jatkan Nivean käyttöä ihan siitä syystä.
Vierailija kirjoitti:
Erisanin kuivalle ja erittäin kuivalle iholle käytössä täällä! Löytyy myös sk15 normaali/kuiva ihoiselle.
Itse tykkään tästä myös. Kosteuttaa hyvin ja imeytyy tosi nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Ohoi, ei se hinta mitään merkitse, vaan laatu.
Miksi maksaa jostain merkistä turhaan? Tuntuuko hienommalta, kun on viiden kympin Clinique-purkki hyllyssä, jos Lidlin alle 4 € maksava on jopa laadukkaampi?
Itse tykkään Lidlin rasvoista.
Aurinkosuojan laitan tarvittaessa erikseen.
T. 40+++++++
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kettuiletko sinä? Ap pyytää tuotetta, jossa on suojakerroin. Että ihmiset ovat julkeita.
Hups, olin huolimaton kun luin vain otsikon ja viestin huolimattomasti, kun otsikossa ei ollut mainintaa aurinkorasvasta. Mutta mulla aurinkorasvana on Lidlin Clien, haisee pahalle mutta toimii hyvin.
Melkein kaikissa Nivean rasvoissa on UV paitsi Softissa.
Lienee tuollaisen perusrasvan aurinkosuoja (esim sk 15) pelkkä mainoskikka ja ihan yhtä tyhjän kanssa. Tai toki tyhjää parempi mutta ei suuremmin auta.
Lumenen tuotteet. Lidlin Cien kirvelee.
Ymmärrän ap sinua. Olen tupakoinut. Ihoni on kohta 5-kymppinen. :(
T: N43
^