Missä on Turun valkoisin asuinalue?
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Hirvensalo
Tuli myös ekana mieleen.
Mutta raha ei aina liity väriin.
Itäisen jokirannan uusimmat talot sekä Kakolanmäen uudet talot veikkaan minä.
Itse välttäisin ainakin Laustetta ja Varissuota. Mua ei saisi sinne asumaan
t. turkulainen N19
Vierailija kirjoitti:
Keskustassa taidemuseon ympäristö
Keskusta ei voi olla pelkästään yhtä.
Itse paljon Turussa liikkuneena kaikkein vähiten olen nähnyt monikulttuurista ihanuutta Hirvensalossa. Siellä voisin jopa itsekin asua.
Vierailija kirjoitti:
Itse välttäisin ainakin Laustetta ja Varissuota. Mua ei saisi sinne asumaan
t. turkulainen N19
Perno on myös menetetty alue, täynnä vaarallisen tummaihoisia. Turun puukkoterroristikin taisi asua siellä terroristikavereidensa kanssa.
Länsiosa Turkua noin yleisesti, mutta mitä kauemmas keskustasta mennään niin sitä halvemmat asunnot ja sen mukaan asukkaat.
Sellaiset alueet, joissa on vanhahkoja omakotitaloja. Mälikkälä, Pallivaha, Maaria, Nummenmäki, Korppolaismäki, Takakirves, Pitkämäki.
Eikö Hirvensalossa ole myös muutama vuokrakerrostalo? Sehän on ihan kauheeta. Mites Kakskerta, siellä ei liene kuin melko hintavia omakotitaloja?
Yrität siis tuoda kultturia ihonvärilläsi tälläiseen paikkaan.
Hirvensalossa on kyllä makuja. Sanoisin satava, Kakskerta ja Uittamo.
Vierailija kirjoitti:
Eikö Hirvensalossa ole myös muutama vuokrakerrostalo? Sehän on ihan kauheeta. Mites Kakskerta, siellä ei liene kuin melko hintavia omakotitaloja?
Hirvensalossa ei kannata muuttaa siihen keskukseen, missä on kaupat ym. Sillä alueella asuu ihan kantaväestöön kuuluvaa porukkaa, joiden nuoret aiheuttaa melkoista päänvaivaa, näin olen kuullut.
Onko pakko asua Turussa? Naantalissa Luonnonmaa, Rymättlyä, Merimasku, Velkua. Kaarinassa Kuusisto.
Länsikeskus, tarkemmin Ruohonpään alue.
Pansio, Lauste, Varissuo ja Härkämäki.
Entäs Vasaramäki? Kupittaan puiston laidan uudet kerrostalot?
Hirvensalo