Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menkkaveren valuminen

Vierailija
03.04.2018 |

Tunnetteko te kun menkkaveri valuu? :D Mä en nuorempana tuntenut, mutta nyt herään jopa öisin siihen tunteeseen että nyt valuu pöksyihin (käytän siteitä) :D Ja nykyään tunnistan ovulaationkin ovulaatiolimasta, jota mulla ei nuorempana ollut...

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vähänkään runsaampi vuoto, niin kyllä sen tuntee. Joka kerta näin ei ole.

Vierailija
2/16 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen kotona niin ehdin jopa juosta vessaan päästämään veret pönttöön ennen kuin ne hulahtaa housuihin!

Ap

Vierailija
4/16 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runsaamman vuodon aikana tunnen. Inhottava fiilis. Sellainen huljahtaminen monesti.

Vierailija
5/16 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Runsaamman vuodon aikana tunnen. Inhottava fiilis. Sellainen huljahtaminen monesti.

Käytätkö siteitä? Tamponeita käyttävät ei varmaan tunne mitään? Mitenköhän kuukupin käyttäjät?

Vierailija
6/16 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen joo, itseäni alkaa heti stressaamaan että nyt tulee läpi kun vähänkin tuntuu. Tämän takia käytän tamponeja

Vierailija
7/16 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen joo, itseäni alkaa heti stressaamaan että nyt tulee läpi kun vähänkin tuntuu. Tämän takia käytän tamponeja

Musta se on jotenkin tosi tyydyttävää :D Että ah, taas tuli vähäsen eli ollaan askelta lähempänä menkkojen loppumista.

Vierailija
8/16 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen ne kun runsaimmat menkat on jo menneet ohi, ja yhtäkkiä vatsaa nipistää ja valuminen alkaa uudelleen. Yleensä ehdin kanssa vessaan eikä tarvi liata sidettä. :D

Vierailija
9/16 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytätkö siteitä? Tamponeita käyttävät ei varmaan tunne mitään? Mitenköhän kuukupin käyttäjät?

Ihan samalla tavalla se tuntuu kuukuppia käyttäessäkin. Tunnen senkin, milloin kuukuppi on täyttynyt ja pitää mennä vessaan tyhjentämään. Yleensä voin olla ihan huolettomasti, mutta toisinaan tulee runsaita vuotoja. 

Vierailija
10/16 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja varsinkin runsaimpina päivinä kun vetää tamponin ulos ja veri lentää oikeesti kaikkialle

Vierailija
11/16 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin tunsin kun käytin siteitä, nyt olen käyttänyt tamponeja melkein 10 vuotta ja en tunne :D 

Vierailija
12/16 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kupin kanssa ei tunne, paitsi tietysti sen kun kuppi on liian täynnä ja pitää tyhjätä.

Vierailija
13/16 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen tuntee ainakin kun yskii/aivastaa/nousee seisomaan pitkän istumisen jälkeen.

Vierailija
14/16 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tunnen runsaimmat vuodot kuukupin kanssa. Tuntuu sisuksissa sellainen kurlutus, kun veri valuu kohdusta. Sitä vuotoa onkin parina runsaimpana päivänä 3-4 kertaa enemmän, kuin mikä luetaan normaaliksi kuukausittaiseksi määräksi lääketieteelliseltä kannalta. Kuppia pitää tyhjentää 1h-1,5h välein...

Vierailija
15/16 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tunnen runsaimmat vuodot kuukupin kanssa. Tuntuu sisuksissa sellainen kurlutus, kun veri valuu kohdusta. Sitä vuotoa onkin parina runsaimpana päivänä 3-4 kertaa enemmän, kuin mikä luetaan normaaliksi kuukausittaiseksi määräksi lääketieteelliseltä kannalta. Kuppia pitää tyhjentää 1h-1,5h välein...

Kurlutus kuulostaa siltä "kuppi on täynnä, käy huuhtelemassa" eikä "kohdusta valuu nyt menkkaa" tunteelta..

Vierailija
16/16 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kurlutus kuulostaa siltä "kuppi on täynnä, käy huuhtelemassa" eikä "kohdusta valuu nyt menkkaa" tunteelta..

Ei. Koska tää saattaa tapahtua heti tyhjennyksen jälkeen, tunnen tuon jossain kohdunkaulassa.