Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksuaalinen (huono) itsetunto ja deittailu (miesten kommentteja kaivataan erityisesti)

Vierailija
03.04.2018 |

Olen ollut sinkku jo jonkin aikaa kohtalaisen pitkän parisuhteen päätyttyä. Olen kovin seksuaalinen ja vietti on vahva. Aiemmissa suhteissa miehillä ei kuitenkaan ole ollut kiinnostusta tyydyttää minua. Ulkonäköä ei kehuttu sängyn ulkopuolella eikä sängyssä. Seksi oli valtaosin sängyssä tapahtuvaa. Koin paljon turhautumista, mutta ajattelin aina ongelman olevan minun. Eli liian innokas, avoin, viime tyydyttää jne.
Eron jälkeen olen saanut itseluottamusta takaisin, mutta hieman vielä pyöreämpänä en koe itseäni seksuaalisesti haluttavana, en kroppaa saatikka synnytyksessä "räjähtänyttä" alapäätä.
Mielenkiintoinen mies on osoittanut halua tutustua. Mies on ns.minun tasoni yläpuolella. Mietin eikö osaa kuvistani päätellä kokoa ja muotojani....Varmasti hyväkroppaisia on riittänyt hänellä. Haluaisin minäkin häntä, vaikka vaan seksin merkeissäkin, mutta en kestäisi, kun mies järkyttyy näkemästään, kun vaatteet vähenee.
Mietin miten ylipäätään koskaan enää pystyn riisuutumaan kenenkään nähden alasti. Pitääkö odottaa vuosi että on edes vähän paremmassa kondiksessa vai onko silloinkaan kroppa siedettävän näköinen...

Tuntuu kamalan pahalta, että jään ilman parisuhdetta enkä saaneiden seksiä tämän pyöreähkön kropan ja ruman alaläpän takia. Miten multa on voitu viedä itsetunto näin alas...

Mitään neuvoja. Erityisesti miesten palautetta kuulisin.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän mahtaa olla "räjähtänyt alapää"?

Olen ollut sängyssä kymmenien naisten kanssa, osa synnyttäneitä ja osa ei. Koskaan en vielä ole törmännyt räjähtäneeseen alapäähän...

Vierailija
2/16 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asenne ratkaisee, ei kroppa tai värkkien koko. Ylivoimaisesti parasta seksiä oon saanut ylipainoiselta, suht kokemattomalta dominoivalta naiselta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän mahtaa olla "räjähtänyt alapää"?

Olen ollut sängyssä kymmenien naisten kanssa, osa synnyttäneitä ja osa ei. Koskaan en vielä ole törmännyt räjähtäneeseen alapäähän...

Eihän se samalta enää synnytyksen jälkeen tunnu...Saatikka näytä. Ei ainakaan siltä, mitä ns. alan elokuvissa näyttää.

Vierailija
4/16 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ruman alaläpän" :D

Vierailija
5/16 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on isot tissit, lopeta vinkuminen ja ei kun sänkyyn vaan! Isoista tisseistä ne miehet kiihottuu! T. Katkera aa-kuppinen lauta

Vierailija
6/16 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on sinusta oikeasti kiinnostunut, niin kroppasi ulkonäkö on yhdentekevä. Mä ihastuin (rakastuin) naiseen jolla on selvästi ylipainoa, synnytys/leikkausarpia, omituisia verisuonia siellä täällä ja mitä kaikee sitä ihmiseen elämän aikana tarttuu. Ei menoa haittaa yhtään, näen hänet silti todella sexynä ja seksiä meillä on vaikka muille jakaa. Olemme molemmat >45v. Neuvo on että pelko pois. Jos mies lähtee sua karkuun, niin se ei ollut oikea sulle ja hyvä että pääsit eroon.

Vierailija
7/16 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä oikeasti ole väliä miltä näyttää kunhan kemiat kohtaa. Olin nuorena ihan vetävän näköinen mies ja kyllä sitä naisia sai narrattua. Parasta seksiä sain silti eräältä työkaverilta, johon ihastuin ensisilmäyksellä ja veto oli vaan toista luokkaa kuin muiden kanssa. Ulkonäöllisesti nainen oli ihan tavallinen, mutta joku erikoine yhteys  oli. Tätä kesti tosin vain pari vuotta, mutta oli se hienoa aikaa :)

Vierailija
8/16 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu kamalan pahalta, että jään ilman parisuhdetta enkä saaneiden seksiä tämän pyöreähkön kropan ja ruman alaläpän takia. Miten multa on voitu viedä itsetunto näin alas...

Mitään neuvoja. Erityisesti miesten palautetta kuulisin.

Pyöreän kropan saa hoidettua keittiössä ja kuntosalilla.

Vähän epäilyttää että tuo "ruma alaläppä" on enemmän omaa mielikuvitusta, mutta jos itseäsi häiritsee, niin plastiikkakirurgi hoitaa kyllä.

Jos mies on kuitenkin jo osoittanut kiinnostuksensa, niin kumpikaan noista ei tule olemaan este.

Vierailija
9/16 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on sinusta oikeasti kiinnostunut, niin kroppasi ulkonäkö on yhdentekevä. Mä ihastuin (rakastuin) naiseen jolla on selvästi ylipainoa, synnytys/leikkausarpia, omituisia verisuonia siellä täällä ja mitä kaikee sitä ihmiseen elämän aikana tarttuu. Ei menoa haittaa yhtään, näen hänet silti todella sexynä ja seksiä meillä on vaikka muille jakaa. Olemme molemmat >45v. Neuvo on että pelko pois. Jos mies lähtee sua karkuun, niin se ei ollut oikea sulle ja hyvä että pääsit eroon.

Kiitos. Näinhän se taitaa olla.

Mutta yksikin kerta on liikaa. Se hetkellinenkin häpeä toisen mahd. "pettyneen" katseen alla, en kestäisi.

En ole mikään mahdoton mastodontti ja lihaksiakin on. Yleensä ihmiset veikkaavat painoni alakanttiin. Siksi mietin sitäkin, että jos vaatteet päällä näytän pienemmältä, niin onhan se pettymys miehelle, kun heittää kuteet veke.

Vierailija
10/16 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"ruman alaläpän" :D

Läppä se on, kun huuletki roikkuu.

Ap

Vierailija
11/16 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta yksikin kerta on liikaa. Se hetkellinenkin häpeä toisen mahd. "pettyneen" katseen alla, en kestäisi.

En ole mikään mahdoton mastodontti ja lihaksiakin on. Yleensä ihmiset veikkaavat painoni alakanttiin. Siksi mietin sitäkin, että jos vaatteet päällä näytän pienemmältä, niin onhan se pettymys miehelle, kun heittää kuteet veke.

Älä stressaa niin paljon... 

Vierailija
12/16 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten vanha nyt olet?

Vierailija
13/16 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi perseseksistä kiinnostunut mies niin ei haittaa se räjähtänyt alaa niin paljoa

Vierailija
14/16 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavalio on tsekattu ja kunto-ohjelma käynnissä. Tuloksiakin jp näkyy. 😊

Ap

Vierailija
15/16 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

45

Vierailija
16/16 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

45

Jaa okei onhan sulla jo ikää! Mutta tuskin sä mitään poikasia tapailet? Itse 10v nuorempi, en osaa auttaa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi