Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Syötiin tänään 30 vuotta vanhaa poronlihaa pakastimesta
03.04.2018 |
Ei muuta vikaa kuin tönkkösuola. Kauhistelkaa ja lynkatkaa ;-)
Kommentit (7)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Oliko se poro 30 vuotta vanha teurastettaessa?
Jos ei, niin montako kertaa oli pitänyt siirtää pakastimesta toiseen?
Se on peräisin tsernopiilihulluudesta kun kaikki piti tappaa ja hävittää, siis tasan 32 vuotta sitten. Setäni pakasti sala satoja kiloja, ja paljon on tallessa vieläkin ;-)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jaa siinä on "sernovilleä". No se on kutpai sitten.
Alue: Aihe vapaa
Hassu ajatus. Se on pakastettu jo ennen kuin minä olin edes pilke isäni silmäkulmassa. Ei sillä, voisin itsekin syödä. Miksikäs se pakastimessa menisi.