Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemusta RFSU digitaalisesta raskaustestistä? Sain plussan.

hämmästynyt
03.04.2018 |

Elikkä sain positiivisen tuloksen, eli näyttöön ilmeistyi YES+ kun menkat oli 8 päivää myöhässä.

Olen kuitenkin tehnyt sitä ennen, samana päivänä sekä sen jälkeen muilla testeillä ja vain negatiivisia tuloksia.
Mun pää sekoaa tähän odotteluun ja arvailuun. Ja niin, kuukautiset nyt 14päivää myöhässä. Kierto mulla n. 33-36pvää yleensä.

Onko jollain kokemusta testistä? Voinko luottaa tuohon plussaan ja odottelen? vai antoiko väärän positiivisen?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vaiheessa menisin lääkäriin niin tekevät verikokeesta testin. Voi olla että sinulla on ollut viallinen testeri tai sitten ollut keskeytynyt keskenmeno. eli kohtu ei vuoda pois raskautta vaikka sikiö ei enää elä. Mahdollista on myös että kohdunulkoinen raskaus piilottelee elimistössä. Se selviää verikokeella.

Vierailija
2/3 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain voi raskaushormonien taso nousta hitaasti. Onko tuo digitaalinen jotenkin erityisen herkkä? Kyllä useimmilla testereillä tulos on luotettava varsinkin jos nyt on jo kulunut 14pv yli pisimmän kiertosi. Lääkäriin kannattaa mennä jotta oikea tulos selviää, myöskin jos tälläinen vuotohäiriö tai siis sen puute ei ole normaalia kuukautiskiertossasi. Stressi voi tietysti muuttaa kiertoa mutta harvemmin kai kahta viikkoa.

Onko raskausoireita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeestaan mitään oireita, vähän saattaa tissit olla kosketusarat tai sitten kuvittelen vain.  Mulla ei oo ikinä ollut menkat myöhässä, enkä tietääkseni stressaakaan mitään, paitsi tietysti nyt vähän huolettaa mutta ei ole aiemmin vaikuttanut stressailutkaan. Mulla vielä yleensä kivuliaat menkat, ja nyt ei mitään enteitä niiden alkamisesta....