Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: 9-vuotias poika putosi lumen läpi kaivoon Helsingissä

Vierailija
03.04.2018 |

9-vuotiaan helsinkiläispojan koulumatka sai hurjan käänteen, kun lumikasaan leikkimään poikennut lapsi putosi hangen läpi sadevesikaivoon. Piilossa lumikasan alla olleen kaivon kansi oli siirtynyt pois paikaltaan, mahdollisesti lumiauran työntämänä, ja lumi oli pettänyt pojan alta kesken leikkien.
Onko muille käynyt noin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Palomestari Samuli Saarioinen kertoo pelastushenkilökunnan haravoineen lähikatuja puolen tunnin ajan poikaa etsien. Onnettomuuspaikka ei näkynyt tielle, sillä kaivo ja putoamiskohta olivat keskellä lumikasaa, katseilta piilossa. Kännykkääkin yritettiin paikantaa, mutta tuloksetta - sitä ympäröivä lumi ja syvä kaivo mahdollisesti heikensivät signaalia.

Kauheaa

Vierailija
2/5 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa kieltää lapsia leikkimästä lumella

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siinä poika varmasti pelästynyt. Onneks ei sattunut pahemmin. Mä en astu ikinä kaivonkansien päälle, koska pelkään tippuvani viemäriverkostoon.

Vierailija
4/5 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On siinä poika varmasti pelästynyt. Onneks ei sattunut pahemmin. Mä en astu ikinä kaivonkansien päälle, koska pelkään tippuvani viemäriverkostoon.

Kai vältät myös astumasta laattojen saumojen päälle, ja hypit valkoiselta laatalta toiselle välttäen mustia laattoja?

Vierailija
5/5 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai vältät myös astumasta laattojen saumojen päälle, ja hypit valkoiselta laatalta toiselle välttäen mustia laattoja?

En tietenkään. Eihän toi aiheeton pelko ole, onhan ihmisiä ennenkin kaivoihin tippunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän