Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei palstalaiset: Oletteko lukeneet lääkärien ja sairaanhoitajien kertomuksia OMAKANNASTANNE?

Vierailija
03.04.2018 |

Miksi lääkäri ei voi kirjoittaa vain ja ainoastaan omaan sairauteeni kuuluvat asiat?
Jos jotain sukulaisteni sairauksista ja kuolinsyistä kerronkin lääkärin utsiessaan niistä, joista toki tiedän, niin onko nekin pakko kirjoittaa sinne omakannan terveyskäyntitietoihini? Eihän ne ole minun sairauksiani. Minulla on ihan ikiomat oireet ja vaivani.
Ei h...i sentäs, ensi kerralla taidan kertoa ihan huvikseni "kumminkaiman siskonpojanpojan" sairaudet ja kuolinsyyt, koska tiedän nekin.
Kuvittelevatko lääkärit, että kaikki suvun sairaudet tarttuvat ns. pisaratartunana epidemian tavoin myös minuun?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt lukemassa. Ihan niin siellä lukee mitä on vastaanotolla puhuttu.

Vierailija
42/43 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole siellä muuta kuin työterkkarin asiallinen merkintä siitä, että sain syksyllä influenssarokotuksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut ja todella vähän siellä on mitään tietoja. Suorastaan huolestuttavan vähän. Todellakin toivon, ettei mua koskaan jouduta hoitamaan niin suppeiden ja puutteellisten tietojen perusteella, koska hoitovirheiden mahdollisuus nousisi lähes sataan prosenttiin.