Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihdun vääristä paikoista ! Posket lommolla, mutta vatsa iso löllyvä pallo

Vierailija
03.04.2018 |

Tänään taas vetäisin hikitreenin kahvakuulalla heti aamusta, enkä uskaltanut syödä muuta kuin kaurapuuroa raejuustolla. Harmittaa ja olen hämilläni, en keksi mitä teen väärin!
Niin ja mitat on 167cm/ 60kg.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinteytä

Vierailija
2/38 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vatsa pömpöttää tolla pituudella vaikka painoa on ollut vähimmillään 45 kiloakin. Huonot geenit, kaikki rasva mahassa. Tissit sitten aa-kuppia ja pyllyäkään ei ole :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla vatsa pömpöttää tolla pituudella vaikka painoa on ollut vähimmillään 45 kiloakin. Huonot geenit, kaikki rasva mahassa. Tissit sitten aa-kuppia ja pyllyäkään ei ole :(

Kohtalotoverini :(. Nyt olen lihavampi, mutta 45 kilossa jo vähän alipainoinen. Silti ei ollut kiinteä vatsa. Eikä vatsaa voi kuulemma kiinteyttä siihen kohdistetuilla liikkeillä. Totta. Minulla tuntuu tuon rasvakerroksen alta hyvin lihakset, kun käyn salilla ja coressa ja teen kotonakin vatsoja, mutta löllö niiden päällä on ja pysyy. Silloin 45-kiloisena ihmettelin aina, miksi sanotaan laihaksi, kun oli sitä vatsamakkaraa. Mutta kun nyt katson sen ajan kuvia, niin mullahan on nälänhätää kärsivän kasvot.

Vierailija
4/38 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hyvä", että on muitakin läskimahoja, vaikka on alipainoa :) Itselläni sama juttu, mutta hirveät daisarit lisäksi. Pikkasen enemmän pituutta ja paino alimmillaan 42 kg. Ei se maha mihkään hävinnyt.. Eli ei kannata turhaan itseään riuduttaa vaan olla terveessä painossa :)

Vierailija
5/38 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas on ihan anorektinen yläkroppa ja tosi laiha vatsa, lisäksi kylkiluut ja selkärankaa törröttää. Reidet on sitten semmoset isot löllyvät ja perse iso. Haluan pienemmät reidet ja perseen, mutta jos laihdutan niin laihdun lisää ja lisää yläkropasta, vaikka näytän nyt jo anorektiselta mitoissa 172/56. Olen myös joskus ollut 172/65 ja uskokaa pois, mutta luut törrötti sillonkin. Aina vaan reisissä ja takaperässä se rasva. Hyi, ei voi shortseja pitää ikinä.

Vierailija
6/38 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivoi.

Tavallaan ymmärtän ongelmanne, mutta tavallaan en.

Itselläni läski lähtee ekana vatsasta ja vatsa litteä ilman kummempia yrityksiä, MUTTA mulla on järkyt satulalaukut paksujen reisien ulkosyrjällä, ja ne lähtevät vasta, kun olen alipainon puolella (testattu) ja tällöin olen sitten muualta jo ihan hirveän näköinen, luut paistaa. Enkä pysyvästi pysy siinä painossa.

Jos voisin vaihtaa, ottaisin sata kertaa mielummin ison mahan kuin reisiläskit. Mahan saa helposti pukeutumalla piiloon. Mites reisiläskit, ei mitenkään! Tunikoilla ja pitkillä takeilla, mutta arvatkaa miten helppoa on löytää niitäkään, kun alaosa on 2 numeroa isompi kuin yläosa? Ei löydy!! Ihan mahdotonta löytää tällaiselle kropalle sopivia vaatteita!

Näytän ihan tantalta, kun pukeudun 2 numeroa liian isoihin tunikoihin ja takkeihin, joissa hartiat roikkuu yms. Salitreeniä teen, jotta hartiat levenis ja tasapainottais, mutta hidasta ja vaikeeta on saada näkyvää muutosta...

Vierailija
7/38 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaa

Vierailija
8/38 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala juoksemaan, se on ainut keino millä itse olen saanut vatsani pienenemään. Inttervalli pyrähdyksiä mahdollimman kovaa ainakin 5 kertaa lenkin aikana.

Vierailija
9/38 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treenaa

Ei tuo ongelmaa korjaa, mutta tietenkin se on kiva että sen pullamössön alla on jotain kovaa ja tietenkin terveyden kannalta hyvä asia. Surullinen tosiasia vain on, että ap:llä on kehossa vielä selvästi ylimääräistä rasvaa joka on hänen kannalta epäedullisesti päättänyt majoittua siihen mahan seutuville :/ Hyväksy tilanne tai sitten tiputa rasvaprosenttia(ei välttämättä siis painoa) edelleen.

Vierailija
10/38 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla taas on ihan anorektinen yläkroppa ja tosi laiha vatsa, lisäksi kylkiluut ja selkärankaa törröttää. Reidet on sitten semmoset isot löllyvät ja perse iso. Haluan pienemmät reidet ja perseen, mutta jos laihdutan niin laihdun lisää ja lisää yläkropasta, vaikka näytän nyt jo anorektiselta mitoissa 172/56. Olen myös joskus ollut 172/65 ja uskokaa pois, mutta luut törrötti sillonkin. Aina vaan reisissä ja takaperässä se rasva. Hyi, ei voi shortseja pitää ikinä.

EI sun mitoilla kyllä voi olla mitään läskiä alavartaloa.... Vääristynyt kehonkuva?

Vierailija
11/38 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rasvakudoksen jakauma sattuu olemaan epäonninen, niin siihen ei valitettavasti oikein auta kuin rasvasolujen konkreettinen poisto ongelma-alueelta, eli rasvaimu. Yleensä on kai niin että sisäelinrasva lähtee laihduttaessa suht helposti, mutta vatsan ihon alla oleva rasva ei oikein millään.

Kropan vaikutelmaa voi toki tasapainottaa myös hommaamalla käsivarsiin, selkään, takalistoon ja reisiin lihaksia!

Vierailija
12/38 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voivoi.

Itselläni läski lähtee ekana vatsasta ja vatsa litteä ilman kummempia yrityksiä, MUTTA mulla on järkyt satulalaukut paksujen reisien ulkosyrjällä, ja ne lähtevät vasta, kun olen alipainon puolella (testattu) ja tällöin olen sitten muualta jo ihan hirveän näköinen, luut paistaa. Enkä pysyvästi pysy siinä painossa.

Jos voisin vaihtaa, ottaisin sata kertaa mielummin ison mahan kuin reisiläskit. Mahan saa helposti pukeutumalla piiloon. Mites reisiläskit, ei mitenkään! Tunikoilla ja pitkillä takeilla, mutta arvatkaa miten helppoa on löytää niitäkään, kun alaosa on 2 numeroa isompi kuin yläosa? Ei löydy!! Ihan mahdotonta löytää tällaiselle kropalle sopivia vaatteita!

Näytän ihan tantalta, kun pukeudun 2 numeroa liian isoihin tunikoihin ja takkeihin, joissa hartiat roikkuu yms. Salitreeniä teen, jotta hartiat levenis ja tasapainottais, mutta hidasta ja vaikeeta on saada näkyvää muutosta...

Miten sä kestätkään, että sun vartalo sopii nykyajan kauneusihanteisiin? :((((

Vierailija
13/38 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voivoi.

Miten sä kestätkään, että sun vartalo sopii nykyajan kauneusihanteisiin? :((((

Kauneusihanteissa se lantio kaartuu kauniisti, eikä niin että reisien sivussa olevat pussit pullahtaa! Ei todellakaan mun kroppa ole kauneusihanteen mukainen. Odota, yritän googlettaa jonkun kuvan ongelmakohdastani..

Vierailija
14/38 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, en osaa linkittää, mutta googlatkaa "saddlebags body" kuvahaulla, niin alkaa löytyä. ...niin että vieläkö joku ei ymmärrä ongelmaani??

Vierailija
15/38 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vhh-ruokavalio käyttöön, jos ei ole jo.

Vierailija
16/38 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EI sun mitoilla kyllä voi olla mitään läskiä alavartaloa.... Vääristynyt kehonkuva?

Ja taas on niin vartalotyypistä kiinni.

Minä olen 163/45 ja mulla on ihan selvästi rasvaa alavartalossa. Just samalla tavalla reisien sivuissa. Vatsa on sitten oikein kiva.

Mun pitäisi olla 42 kg, että reisistä häviää rasvat.

Vierailija
17/38 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vhh:lla saa kieltämättä mukavasti lisää rasvaa kehoon, rasvamakkaroita vähän vatsalle, reisiin, peppuun ja tietty käsiin😂

Vierailija
18/38 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, hanki tää. Mulla lähti vatsa tämän +liikunnan kanssa. En tietenkää voi luvata että auttaa kaikilla.. mutta tuo PELKÄSTÄÄN ei auta, pitää myös liikkua. Esim hikilenkki.

http://cdon.fi/pienkoneet/vibro-shape-slimming-massage-belt-p38968543

Mitat itsellä 145/44, maha oli järkky pallo, tuo auttoi.

Vierailija
19/38 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, hanki tää. Mulla lähti vatsa tämän +liikunnan kanssa. En tietenkää voi luvata että auttaa kaikilla.. mutta tuo PELKÄSTÄÄN ei auta, pitää myös liikkua. Esim hikilenkki.

http://cdon.fi/pienkoneet/vibro-shape-slimming-massage-belt-p38968543

Mitat itsellä 145/44, maha oli järkky pallo, tuo auttoi.

Pieni lisäys, käytin tuota säännöllisesti lähes 2kk... nyt ois pepun vuoro.

Vierailija
20/38 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei auttanut ja tuli huono olo sekä vatsa lakkasi toimimasta. Sekä pullotti entistä kauheammin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi