Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei enää ovulaatiokipuja. Enkö ovuloi enää?

Vierailija
03.04.2018 |

Aiemmin olen tuntenut selvästi kipuna jommalla kummalla puolella. Nyt olen huomannut että enää ei tunnu. Tarkottaako että en ovuloi enää? Tarkoitus olisi kohta puoliin jättää ehkäisy ja alkaa hommaamaan kolmatta lasta. Reilusti alle 30v olen joten ei ole iästäkään kiinni. Voiko ovulaatio silti tapahtua vaikka aiemmin vahvat oireet ovat hävinneet?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/5 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä varmasti ovuloit ihan normaalisti, mäkin tunsin ennen selkeämmin ne kivut. Nykyisin en niin selvästi. Oon 24-vuotias. Mikä ehkäisy käytössä? Eihän ovista tapahdu, jos on hormonaalinen ehkäisy käytössä. Voithan sä ovulaatiitesteillä seurailla oviksen ajankohtaa, niin saat luotettavan vastauksen. Onnea yritykseen. :)

Vierailija
4/5 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että sun sisäelimistössä tai hermostossa on tapahtunut jotain muutoksia, kukapa tietää. Esimerkiksi mulla oli ennen eteenpäin kallistuvassa asennossa oleva kohtu ja nykyisin se on normaalipositiossa.

Vierailija
5/5 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sä varmasti ovuloit ihan normaalisti, mäkin tunsin ennen selkeämmin ne kivut. Nykyisin en niin selvästi. Oon 24-vuotias. Mikä ehkäisy käytössä? Eihän ovista tapahdu, jos on hormonaalinen ehkäisy käytössä. Voithan sä ovulaatiitesteillä seurailla oviksen ajankohtaa, niin saat luotettavan vastauksen. Onnea yritykseen. :)

Ehkäisynä kondomi. Ap