Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi omena maistuu paremmalta viipaloituna kuin kokonaisena? Miksi vesi maistuu paremmalta pullosta kuin lasista? Miksi appelsiini maistuu paremmalta mehuna

Vierailija
02.04.2018 |

Kuin kokonaisena?

Miksi melkein kaikki maistuu paremmalta jossain muussa muodossa kuin ”luonnollisessa muodossaan”?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lääkäriin.

Vierailija
2/6 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta hyvä pointti! Jos se on vaihtelunhalu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun oma yksilöllinen maku.

Itse:

Omena ja appelsiini lohkoina. Vesi lasista. 

Vierailija
4/6 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse:

No niin, sullakin maistuu näköjään hedelmät paremmin jossain muussa olomuodossa kuin kokonaisena. 👍🏼 Ap

Vierailija
5/6 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse:

No niin, sullakin maistuu näköjään hedelmät paremmin jossain muussa olomuodossa kuin kokonaisena. 👍🏼 Ap

Ei kyllä ne maistuu muutenkin, kokonaisena ja myös eri muodoissa. :D Appelsiinin syön mieluummin kuin juon sen mehuna. En jaksa puristella mehua ja lohkoaminen on itselle kätevin tapa ns. kuoria appelsiini. Omena menee sellaisenaankin, mutta usein lohkoan senkin, koska tykkään lisätä maapähkinävoita päälle. 

Vierailija
6/6 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta omena maistuu paremmalta kokonaisena kuin viipaloituna ja vesi paremmalta muuten kuin pullosta juotuna. Taidat olla fitness-markkinoinnin uhri ja olet nähnyt liikaa mainoksia joissa trikooasuiset selfieiden ottajat juovat pullovettä kuntosalilla ja syövät päälle valmiiksi siivutettuja hedelmiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä