Syön vilja- ja perunatuotteita hyvällä halulla, enkä aio lopettaa jatkossakaan. En ole VHH, onko se sulle OK?
Rakastan esim lettuja, pastaruokia, pizzaa, perunapiirakoita, ranskalaisia,. perunamuussia, janssoninkiusausta, silakkalaatikkoa, leipää jne jne. Nam nam.. elämä olisi todella tylsää ilman näitä ruokia.
Voi tulla vielä aika, jolloin tässäkin maassa nähdään nälkää, vielä onneksi voin näistä ruuista nauttia.
Kommentit (21)
Sama mulla. Olen jo yli nelikymppinen enkä ole koskaan kärsinyt paino-ongelmista tai mistään kroonisista terveysongelmista, vaikka tosiaan syön varsin hiilaripainotteisesti, enkä edes täysjyvätuotteisiin koske (laittavat mulla vatsan sekaisin).
vhh:ille meni herne nenään. heiän pitää tehä feikki pizzaa.
Vierailija kirjoitti:
vhh:ille meni herne nenään. heiän pitää tehä feikki pizzaa.
Ei mennyt, muiden syömiset ei juurikaan hetkauta. Sinä sen sijaan voisit harkita käyväsi peruskoulun loppuun, jotta oppisit edes auttavasti kirjoittamaan.
Syö mitä vaan, kunhan hyvä halu säilyy 😉
On ok. Sen kun annat palaa vaan. Nauti täysillä. Pian olet rantakunnossa ja vyötäröllä pelastusrengas omasta takaa. :D
Vierailija kirjoitti:
On ok. Sen kun annat palaa vaan. Nauti täysillä. Pian olet rantakunnossa ja vyötäröllä pelastusrengas omasta takaa. :D
Minä olen myös antanut palaa 45 vuotta. Eipä näy sen kummempaa pelastusrengasta vyöräröllä, BMI on 20.
Ei ole mulle OK. Minäkin sitten maksan sinun diabeteslääkityksesi, masennuslääkkeet kun et jaksa mitään kun aina väsyttää. Oikein syljettää tuollainen omien mieltymysten hedonistinen ja täysin häpeämätön hehkuttaminen! Ptfyi!
Vierailija kirjoitti:
Haha. Katsotaan minkä sortin pelastusrenkaan sä saat sitä rasvaa ja liikaproteiinia syömällä. 😂🙈
Vierailija kirjoitti:
kaikki jotka pääsevät rantaan, ovat rantakunnossa. mikä eilen syntynyt kakara siellä huutelee.
Eihän hiilarituotteissa edes ole paljoa kaloreita? Painonhallinta on ihan puhtaasti kaloreista kiinni. Rasvassa, esim. Öljyssä on kaloreita 100g:ssa yli 900kcal. Naminami!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha. Katsotaan minkä sortin pelastusrenkaan sä saat sitä rasvaa ja liikaproteiinia syömällä. 😂🙈
Aloituksessa puhutaan vhh:sta. Mistä ihmeestä sinä puhut?
Ihminen joka harrastaa liikuntaa, tarvitsee todellakin hiilareita ja PAlJON. Nämä vhh tyypit makaa vaan sohvalla ja vetää protskupatukoita ja rasvaa. 😂
Liikunnalliselle ihmiselle proteiinirahkat ja muut on tietty OK, mutta ei kannata vetää niitä jos vaan sohvalla makaa
Ihan sama se mulle on. Itse olen joutunut karsimaan ruoka-aineita elämästäni sitä mukaa, kun elimistö ei enää ole pystynyt käsittelemään niitä tai on paljastunut allergioita ja yliherkkyyksiä, joista ei aiemmin ollut tietoa. En aio jatkossakaan jääräpäisesti syödä aineita, jotka eivät minulle sovi. Perunan osalta tajusin jo lapsena, ettei se sovi minulle.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen joka harrastaa liikuntaa, tarvitsee todellakin hiilareita ja PAlJON. Nämä vhh tyypit makaa vaan sohvalla ja vetää protskupatukoita ja rasvaa. 😂
Liikunnalliselle ihmiselle proteiinirahkat ja muut on tietty OK, mutta ei kannata vetää niitä jos vaan sohvalla makaa
Proteiinirahkat ja patukat ovat hölmöille, siksi vhh-ruokavaliolla olevat eivät niitä edes syö.
Hauskoja nämä kommentoijat, mielipide kyllä löytyy, vaikka tieto asiasta, jota kommentoi puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Hauskoja nämä kommentoijat, mielipide kyllä löytyy, vaikka tieto asiasta, jota kommentoi puuttuu.
Jep. He kehittelevät päässään jonkun oman version vhh:sta ja sitten hihittelevät omalle mielikuvalleen. Tooodella älykästä :DDDD
Ei ole multa pois.