Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurissa pestään selvästi pyykkiä, koneen ääni kuuluu minun asuntooni :-(

Hilma 89v.
02.04.2018 |

Siellä asuu noin 30-vuotias mies yksin. Aika erikoinen mies, kun yksin asuu ja hänen luonaan käy todella usein naisia eikä siis vain yksi nainen, niitä on ainakin 8-9 ja aina siellä käy yksi kerrallaan heitä hänen luonaan. Voin vain kuvitella, että mitä riettauksia siellä harjoitetaan. Ihme kyllä yhdenkään naisen maha ei ole ruvennut vielä kasvamaan, ymmärrätte varmasti mitä tarkoitatte, mutta niinpä näillä nykyajan nuorilla on kaikenlaiset vaahdot, pillerit, elimen päälle vedettävät kumit ja muut ehkäisykeinot kun sitä lastentekojuttua pitää päästä huoruuden himossa harrastamaan, mutta lapsia ei haluta.

Nyt sieltä naapurista kuuluu ihan selvästi pyykinpesukoneen ääni ja se on minun mielestäni kamalaa. Ei sitä minun nuoruudessani töitä niin suurena juhlapäivänä kuin toisena pääsiäispäivänä tehty paitsi ne mitä oli ihan pakko kuten vaikka eläinten hoito, muuten sitä parhaat vaatteet päällä vain istuttiin, veisattiin virsiä, luettiin raamattua, syötiin mämmiä ja mietittiin Jeesuksen kohtaloa, kun hänet sillä lailla ristille kuolemaan ripustettiin. Kylässäkään ei saanut käydä eikä lapset saaneet leikkiä vaikka ei sitä olisi tehnyt mielikään leikkiä, minua ainakin niin itketti ja suretti Jeesuksen kärsimykset siellä ristillä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono. Next.

Vierailija
2/13 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, nyt sinä 20 -vuotias Hilma voit painua  hihittämään ostarille hyvän läpän takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hilma jäi kiinni jo otsikossa. Ysikymppiset eivät osaa käyttää hymiöitä saati sitten kirjoitella vauvapalstoille.

Vierailija
4/13 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vähän nyt yritystä näihin provoihin!

Vierailija
5/13 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, koita kestää ap! :( Ihan kauheeta tuollainen.

Vierailija
6/13 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi joi, miten uskottavaa. No, toivottavasti ainakin Hilma itse uskoo. 

Vierailija
7/13 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene Hilma kanssa sinne naapurin ovelle niin ehkäpä sinäkin saat munaa edes kerran elämässäsi.

Vierailija
8/13 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hilma jäi kiinni jo otsikossa. Ysikymppiset eivät osaa käyttää hymiöitä saati sitten kirjoitella vauvapalstoille.

Osaan minä, minun lapsenlapsenlapsi on opettanut minun käyttämään vauvapalstaa ja hänen lapsi opetti minulle hymiöt, tietokoneen ja internetin käytön.

Vierailija
9/13 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt sinne meni kerralla viisi naista ja kolme miestä sinne minun naapuriin! Mitkä ihmeen orgiat siellä oikein pidetään?

Vierailija
10/13 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

89 Hilman henkinen ikä.

Vierailija
11/13 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parahin Hilma , siitä puhe mistä puute.

Vierailija
12/13 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hilma 89v kirjoitti:

No nyt sinne meni kerralla viisi naista ja kolme miestä sinne minun naapuriin! Mitkä ihmeen orgiat siellä oikein pidetään?

Tulehan Hilma sinäkin tänne, riittää tästä patukasta sullekin!.

Terv. Pano-Pena naapurista

Vierailija
13/13 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule Hilma ei maailma ole nykyään sellainen kuin lapsuudessasi. Ei kai se ketään haittaa jos naapuri pesee pyykiä vaikka olisi juhlapäivä. Itsekin pesen pyykkiä silloin kun on tarve oli arki tai juhlapyhä. Ei sitä laki kiellä jos naapuriin menee naisia enemmän kuin yksi kerralla. Mitä Hilma siihen sanot kun pesen pyykkiä vanhalla pulsaattorikoneet oli arki tai juhla päivä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi