Miksi asiakkaat purkavat vihansa asiakaspalvelijoihin???
Miksi asiakkaat purkavat kiukkunsa, vihansa ja aggressionsa asiakaspalvelijoihin? Asiakaspalvelijat ovat syyttömiä asiakkaitten ongelmiin. Asiakaspalvelijat joutuvat kuulemaan ja kuuntelemaan täysin asiatonta viha- ja törkypuhetta, kiroilua, haistattelua, huorittelua, homottelua ja sanallista uhkailua. Ja tämä käytös ei näy vain juomaravintoloissa aamuyöllä, vaan kaupoissa ja tavarataloissa - keskellä kirkasta päivää!
Nykyään asiakaspalvelijoitten haukkuminen jatkuu valitettavasti somessa - keskustelupalstoilla ja Facebookissa. Jokainen ilkeilijä, ammattivalittaja ja some-haukkuja voisi mennä itse asiakaspalvelutyöhön palvelemaan ilkeilijöitä ja ammattivalittajia, niin näkisi myös kolikon toisen puolen!