Oletko käynyt tänään lenkillä?
Vai oletko pysynyt neljän seinän sisällä lumimyräkän takia?
Kommentit (22)
Koirien kanssa on käytävä säässä kuin säässä.
Huh, justiin pääsin kotiin vauvan ja koiran kanssa. Aika hc keli, mitään oltu aurattu :) entä ite, ap?
Vierailija kirjoitti:
Huh, justiin pääsin kotiin vauvan ja koiran kanssa. Aika hc keli, mitään oltu aurattu :) entä ite, ap?
Ite oon vaan pötkötelly viltin alla ja surffaillu. Pyykkejä oon pari koneellista saanu pestyä eli jotakin hyödyllistäkin tänään tullu tehtyä.
Vähän huono omatunto kun ei oo tänään käyny ollenkaan ulkona, mutta onhan se päivä huomennakin. Ap
Olen käynyt vain tupakalla terssilla mutta muuten en ole käynyt ulkona. En myöskään mene jos ei iske jokin pakottava tarve.
Huomenna sit tarpomaan töihin auraamattomia teitä pitkin.
Kävin aamulla lenkillä ja sen jälkeen olen tehnyt pari kertaa lumitöitä.
En enkä käy. Piti käydä joka päivä pääsiäisloman aikana ja muina päivinä kävinkin mutta tuonne lumipyryyn ei kiinnosta lähteä.
Hirveä rapula oli, mutta sinnittelin kauppaan aamulla.
En, kävin salilla ja ulkoilin lapsen kanssa. Kohta tekemään lumitöitä.
Vetäisin puolen tunnin kevytjuoksun juuri ennen kuin lumisade alkoi, eli noin 6.30-7.00.
Onhan niitä muitakin liikuntalajeja kuin lenkkeily! Minä olin suunnitellut hiihtämistä aamulle, mutta kun sää on mikä on, päätin lähteä uimahalliin.
Vierailija kirjoitti:
Kävin aamulla lenkillä ja sen jälkeen olen tehnyt pari kertaa lumitöitä.
Mitä järkeä?
En. Latu näytti olevan ihan umpilumessa, joten tänään en poikkeuksellisesti lähde hiihtämään. Edellisenä neljänä päivänä olen nautiskellut 1,5 - 2 tuntia hiihtoladulla.
Tiet on niin jäässä, ettei voi varsinaiseksi lenkiksi sanoa, mutta melkein kaatumassa kävin.
No en todellakaan. Kaupassa piti käydä kyllä, että on sitä jossain tullut liikuttua. Nyt on ollut tosi hienot ilmat edellisinä päivinä ja on myös tulossa tällä viikolla, joten annan itselleni kyllä luvan olla sisällä. Alkaisi vaan v*tuttaa tossa säässä. 😂
Oon päästänyt koiran ulos takapihalle, mies vie sen kun tulee töistä - ellei joku auta lumitöissä että pääsen itse viemään. Pyörätuoli ei oikein kulje tossa 15 sentin lumessa kovin hyvin.
Syön vitamiineja purkista. En ulkoile.
http://big5kayakchallenge.com/wp-content/uploads/2017/12/inspirational-…
Sisällä, mul on joku alavatsatulehdus, en oo saanu itteeni raahautumaan edes lekuriin, kun niin hirvee ilma.