Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailusta seurusteluksi

Vierailija
02.04.2018 |

Kuinka teillä on tapailu muuttunut seurusteluksi? Kuinka kauan tapailitte? Muitakin rakkaustarinoita saa kertoa, erityisesti vähän vaikeammin alkaneita! Ja mieluiten aikuisena eli +25v tapahtuneita.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailtiin noin kaksi kuukautta (useamman kerran viikossa), sitten tuli seksi ja molemmat ymmärsi että nyt seurustellaan. Aikaa tuosta hetkestä on noin kolme vuotta. Ikää nyt 47v.

Vierailija
2/15 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuhiljaa etenimme. Tunsimme vuosien ajan työelämässä. Aloimme soitella ja olin itse tuolloin vielä naimisissa, mutta parin viikon soittelun jälkeen laitoin eron vireille. Vietimme pari viikonloppua yhdessä. Soiteltiin ja viestiteltiin päivittäin. Tavattiin harvoin eli ei edes viikottain. Sitten kuitenkin todettiin, että on jatkuva ikävä ja on tässä niin kova kiintymys ja jatkuvuus, että kyllä me seurustellaan. Tuosta toteamisesta on pari kuukautta. Soittelu alkoi vuosi sitten. Edeelleen tavataan aika harvoin. Yhteen ei ole tarkoitus muuttaa koskaan. Molemmilla jo lapset hankittuina. Melko erilainen elämäntyyli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailu on uusi termi.

Yleensä seurustelun sanotaan alkaneen ekoista treffeistä, jotka yleensä on pian ensi tapaamisen jälkeen, jos ihastutaan kunnolla.

En mä tiedä mihin sanaa tapailu edes tarvitaan.

Vierailija
4/15 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailu on uusi termi.

Yleensä seurustelun sanotaan alkaneen ekoista treffeistä, jotka yleensä on pian ensi tapaamisen jälkeen, jos ihastutaan kunnolla.

Missä kansakoulu ajassa sinä elät? :D

Vierailija
5/15 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailu on uusi termi.

En ole tiennyt että olen seurustellut n. 50 miehen kanssa! Kiitos kun valaisit minua!

Vierailija
6/15 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailu on uusi termi.

Itse treffailin joskus yli 20v sitten ja sitä kutsuttiin jo silloin tapailuksi.

Vierailija
7/15 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailu on uusi termi.

Ehkä äitis ja isäs aikoihin...

Vierailija
8/15 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä ensikohtaaminen. Nähtiin noin viikon kuluttua ja ihastuttiin molemmat heti. Tapailtiin muutama kuukausi. Sitten sänkyyn. Noin puolen vuoden kuluttua halusin saada selvyyttä, mitä tää on. Kysyin mieheltä, että seurustellaanko me. Mies sanoi, että joo. Nyt yhdessä kaksi vuotta. Ja nyt voi sanoa, että tunteet on syventymässä rakkaudeksi.

Vierailija
9/15 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netissä ensikohtaaminen. Nähtiin noin viikon kuluttua ja ihastuttiin molemmat heti. Tapailtiin muutama kuukausi. Sitten sänkyyn. Noin puolen vuoden kuluttua halusin saada selvyyttä, mitä tää on. Kysyin mieheltä, että seurustellaanko me. Mies sanoi, että joo. Nyt yhdessä kaksi vuotta. Ja nyt voi sanoa, että tunteet on syventymässä rakkaudeksi.

Osui ja uppos! Täsmälleen sama paitsi että kirjoiteltiin noin 3 viikkoa ennen tapaamista, loppu onkin sinun kanssa täysin identtinen. Meillä molemmilla on lapset tehtyinä, ja yhteen muutetaan kun muksut lähtee omilleen. Muutama vuosi vielä...ei meillä mikään kiire ole. Voin sanoa että olen korviani myöten rakastunut vaikka heti ensi sekunneilla ei lempi leiskahtanutkaan.

Vierailija
10/15 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin kirjoteltu ja soiteltu muutama viikko. Ikää meillä +/-45v. Toinen tuli lähelle työhaastatteluun ja kutsuin käymään. Työhaastattelun toinen osa olikin järjestynyt toiselle paikkakunnalle, joten minä asuin matkan varrella. Siinä oli hyvää aikaa tutustua paremmin kuin puhelimessa. Tämä varmaan oli sitä tapailua.

Meni muutama viikko, koska kummpani tuntui minusta liian vanhalta ja "väärältä", mutta en saanut häntä mielestänikään. Sitten oli jo pakko laittaa viesti, mitä kuuluu? Tuli taas käymään, ja suudeltiin heti. Tapailu muuttui seurusteluksi.

Olimme kuukauden kihloissa (27.9. kihlauduimme, 1.11. avioon)

Vierailija
11/15 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluuko seksi tuohon "tapailuun"?

Vierailija
12/15 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me alettiin miehen kanssa seurustella heti ekoista treffeistä. Oltiin tiedetty toisemme kavereitten kautta 9 vuotta ennen kuin päädyttiin treffeille asti. Molemmat tiedettiin heti ensimmäisen tunnin aikana että tässä se on.

Vierailija
13/15 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulu. Kyllä tulevasta kumppanista haluaa tietää onko se p*llun vai parisuhteen perään.

Vierailija
14/15 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kuulua.

Vierailija
15/15 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailtiin toisiamme noin 2-3kk viikottain, kunnes otettiin asia puheeksi että mitä halutaan ja silloin alettiin kai virallisesti seurustelemaan. Ei siinä kyllä muut enää kiinnostaneet, mutta itse olin epävarma miehen motiiveista ja koitin hillitä tunteitani. Hän tiesi omien sanojensa mukaan lähes heti mitä haluaa tulevalta. Ollaan molemmat +30-vuotiaita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä