Mulla ei ole elämää
Joo-o. Olen lukiossa. Koko pääsiäisen olen lähinnä vaan tehnyt kouluhommia, koska jos elän niin en ainakaan halua ajautua luuseriksi, koulu on pakko suorittaa loppuun. Oikeasti suunnittelen koko ajan itsemurhaa, mutta jos en koskaan uskalla tehdä sitä niin haluan ainakin saada opiskelut suoritettua kunnialöa loppuun etten jää "leijumaan". Aion kyllä yrittää itsemurhaa taas ylihuomenna. Toivottavasti nyt uskaltaisin.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Joo-o. Olen lukiossa. Koko pääsiäisen olen lähinnä vaan tehnyt kouluhommia, koska jos elän niin en ainakaan halua ajautua luuseriksi, koulu on pakko suorittaa loppuun. Oikeasti suunnittelen koko ajan itsemurhaa, mutta jos en koskaan uskalla tehdä sitä niin haluan ainakin saada opiskelut suoritettua kunnialöa loppuun etten jää "leijumaan". Aion kyllä yrittää itsemurhaa taas ylihuomenna. Toivottavasti nyt uskaltaisin.
Tiedänkin kuka olet, 23v.nainen. Arvasin, sulla ei ole sitä. Sä paljastit ittes, vihdoin. En olekkaan syypää. Ja valehtelia!
Älä tee itsemurhaa, koska se on niin valtava suru läheisille. Melkein kuin veisit siinä mukana heidätkin.
Sen sijaan puhu tunteistasi läheisillesi. Jos heitä ei ole, puhu kenelle tahansa!
Mullakaan ei ole elämää, ei edes sitä koulua. Eikä työtä. Olen varmaan juuri sellainen luuseri, jollainen et halua olla. Miksi haluat tappaa itsesi? Oletko masentunut?
Sama paitsi että en ole enää koulussa vaan töissä. Työni=elämäni. Tällaiset neljän päivän vapaat ovat aika... noh, tylsiä. Onneksi ylihuomenna pääsee töihin!