Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhin tuttusi joka mieltää itsensä yhä nuoreksi

Vierailija
01.04.2018 |

?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika vanha, tunnen itseni ja tunnen itseni nuoreksi. Tiedän olevani väärässä näin viisikymppisenä, mutta so what.

Vierailija
2/15 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen käytännössä sama kaveri kuin 16-19 vuotiaana. Nyt olen 41.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes ymmärrä kysymystä. Ja

Vierailija
4/15 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

66-v nainen. ainakin dokaa siihen malliin kun olisi parikymppinen. Alkoholisti siis kyseessä.

Vierailija
5/15 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

42-vuotias vela (nainen) luulee olevansa kuin parikymppinen. Jonkinlainen ura hänellä on toki olemassa toisin kuin opiskeluaikoina, mutta muuten ihan sama meno. No, onhan hän paremmin säilynyt kuin minä, joka olen valvonut ikävuodet 28-38 ja samaan aikaan tipahtanut kelkasta ajanpuutteen vuoksi muutenkin... -_- Mutta kyllä minäkin itseni nuoreksi lasken. Tajuan kuitenkin, että se on suhteellista.

Yli viiskymppiset ovatkin nuoria omalla tavallaan, heitä ei lasketa. 

Vierailija
6/15 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

97

Vierailija
7/15 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse, olen 47.

Vierailija
8/15 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nuorena pysyminen tarkoita että jaksaa innostua uusista asioista, on avoin asioille. Eikä tuomitse muita, olivat he missä vaiheessa tahansa.

Vierailija
9/15 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiseltään tulee mieleen 67 vuotias nainen. Antaa tavallaan ikänsä näkyä, mutta elää kuin ikuista nuoruutta.

Vierailija
10/15 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä!

Sinkkumies

Vierailija
11/15 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

95. Sama ihminenhän sitä on kuin nuorenakin. Olin itse 19 kun ystävyys alkoi silloin kymmenen vuotta sitten, ja kummastakin on aina tuntunut, että ollaan saman ikäisiä.

Vierailija
12/15 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yksi 39-vuotias, joka sanoo 42-vuotista avopuolisoaan ”poikaystäväksi” ja vielä miettii, että ehkä joskus tulevaisuudessa he hankkivat lapsia. Kyllä Mä ihmettelen, että eikö tajua olevansa keski-ikäinen? Kaikinpuolin älykäs, koulutettu asiantuntijatyötä tekevä ihminen. Ei ole muuten mitenkään ”pissis” tms. joka selittäisi osaltaan tuota nuoruuden harhaa, siis pukeutuu ihan normaalin tylsästi jne. Toivottavasti ei elämä aja ohi esim. tuon lapsensaannin tai vaikka avioliiton osalta.

Vierailija
13/15 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihminen vanhetessa lakkaa elämästä välttämättä. Ihminen voi onnistua uusista asioista ja tuntea itsensä nuoreksi. Voi myös olla huumoriakin.

Pidän enemmän kehittymättömyytenä sitä, että vielä vanhana on joissakin asioissa samankaltainen kuin 16-vuotiaana. Jos ihminen on ryypännyt koko elämänsä hän jää helposti tunne- elämältään siihen pisteeseen kun aloitti juomisen.

Sen takia kun kohtaa vanhemman juopon ajatusmaailman häkeltyy tätä. Varsinkin tunne- elämässä Tämä kehittymättönyys, työssä voi suorittaa ihan asioita.

Nuoruuteen kuuluu sellainen oman itsensä etusijalle laittaminen ja ei edes ajatella muiden etua tai miten oma toiminta vaikuttaa toisiin. Alkoholistille jää Tämä vaihe päälle.

Vierailija
14/15 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No yksi 39-vuotias, joka sanoo 42-vuotista avopuolisoaan ”poikaystäväksi” ja vielä miettii, että ehkä joskus tulevaisuudessa he hankkivat lapsia. Kyllä Mä ihmettelen, että eikö tajua olevansa keski-ikäinen? Kaikinpuolin älykäs, koulutettu asiantuntijatyötä tekevä ihminen. Ei ole muuten mitenkään ”pissis” tms. joka selittäisi osaltaan tuota nuoruuden harhaa, siis pukeutuu ihan normaalin tylsästi jne. Toivottavasti ei elämä aja ohi esim. tuon lapsensaannin tai vaikka avioliiton osalta.

En siis tarkoita että nelikymppinen ei voisi olla nuori, tai että lastensaanti olisi kaikille osa onnistunutta elämää. Mutta jotenkin tuon ihmisen kohdalla tuntuu että hän on unohtanut ettei ole enää 28 v jolla aivan kaikki ovet avoinna.

Tuon lainatun tekstin kirjottanut

Vierailija
15/15 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhetessa vuodet kuluvat nopeammin joten sitä voi ihan siksi "unohtaa" ikänsä. Tälle joka haaveilee tulevaisuudessa lapsista, on voinut käydä niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan