Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitähän ihmeen satiaisia minun rintakarvoihini muutti asumaan?

Vierailija
01.04.2018 |

Reilu kuukausi sitten huomasin, että rintakehän aluetta kutittaa vimmatusti. Ajattelin kuitenkin että ehkä paidassa on jotain pesuainejämiä tai muu pikku ihottuma on iskenyt.

Kutina kuitenkin jatkui ja jatkui ja lopulta koko rintakarvojen alue oli täynnä pieniä punaisia jälkiä. Kerran "sain kiinni" jonkun mustan pallukan, joka oli noin puolikkaan banaanikärpäsen kokoinen. En alkanut tutkia sen tarkemmin oliko se ötökkä vai joku roska.

Joitain päiviä sitten päätin varmuuden vuoksi ajella rintakarvani partahöylällä. Kahden päivän kuluttua kutina loppui kuin seinään. Eli jotain niiden karvojen seassa selvästi asui. Onneksi se ei tajunnut, että rintakarvoistani kulkee kapea polku vatsavaivoihin ja siitä olisi päässyt vaikka minne.

Mikähän minua oikein pureskeli? Mikä olikaan, niin veikkaan että se liittyi seuraani valkovenäläisessä hostellissa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsavaivoihin on siis vatsakarvoihin. Tyhmä autocorrect.

Vierailija
2/10 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen siis mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enhän minä sinua tunne, mutta vitsiniekka kun olen, ehdotan että ne tietävät, että olet mulkku koko mies!

Vierailija
4/10 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enhän minä sinua tunne, mutta vitsiniekka kun olen, ehdotan että ne tietävät, että olet mulkku koko mies!

Heh heh... :)

Vierailija
5/10 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...ja siis siksi ovat kiivenneet varsinaiselta toimipaikaltaan muihinkin osiin. Jos siis ovat satiaisia.

Vierailija
6/10 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavalliset satiaiset voivat asua jopa ripsissä, mutta niiden munat joita ne liimaavat karvoihin on varsin helppo huomata

Vierailija
7/10 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa ne hyppäsivät sinuun Sean Conneryltä.

Vierailija
8/10 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/10 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satiainen on siitä hauska vekkuli, ettei niitä estä tarttumasta mikään.

Vierailija
10/10 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi