Tuleeko uusi hallitus liian myöhään
Ehtiikö nykyhallitus pilata Suomen ja jakaa kansan korjamattomasti.
Kommentit (10)
Ainakin seuraavalla hallituksella tulee olemaan kaikkien aikojen urakka siinä, että ihmisten luottamus ja positiivinen asenne yhteiseen yhteiskuntaan saadaan taas luotua. Kallis retki tulee tämän hallituksen sikailuista.
Nykyhallitus on tehnyt niin paljon tuhoa että vaikeaa sitä enää on korjata. Olisi mielenkiintoista nähdä jonkun taikakristallipallon läpi että millainen suomi olisi, jos täällä olisi pelkkiä rikkaita. Kaikki köyhät olisi tapettu tai karkoitettu. Sitähän sipilä ajaa.
Milloin viimeksi on ollut hallitus, johon kansalaiset olisivat olleet tyytyväisiä..? Eli saa nähdä, millainen on seuraava hallitus.
Vierailija kirjoitti:
Nykyhallitus on tehnyt niin paljon tuhoa että vaikeaa sitä enää on korjata. Olisi mielenkiintoista nähdä jonkun taikakristallipallon läpi että millainen suomi olisi, jos täällä olisi pelkkiä rikkaita. Kaikki köyhät olisi tapettu tai karkoitettu. Sitähän sipilä ajaa.
Haluaahan Sipilä ystävineen pitää täällä köyhiäkin. Nöyrille orjille on vielä tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
Milloin viimeksi on ollut hallitus, johon kansalaiset olisivat olleet tyytyväisiä..? Eli saa nähdä, millainen on seuraava hallitus.
Voin vannoa, että yhtään hallitusta en ole halveksinut ja pelännyt niin paljon kuin nykyistä. Eduskuntavaaleissa olen saanut äänestää vuoden 1987 vaaleista alkaen ( jos laskin oikein, että silloin oli vaalit).
Kutsukaa Lipponen hätiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin vannoa, että yhtään hallitusta en ole halveksinut ja pelännyt niin paljon kuin nykyistä. Eduskuntavaaleissa olen saanut äänestää vuoden 1987 vaaleista alkaen ( jos laskin oikein, että silloin oli vaalit).
Mä olin varma ettei ahon tai kataisen hallituksista voi mennä huonommaksi. Pakko myöntää että olin väärässä ja toivotaan nyt että sipilän kopla jää huonoimmaksi.
Oli siellä sdp, vas., vihr., ruåz. tai kd, niin sama meno jatkuu. Agendasta on pidettävä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Puhumattakaan siitä että kaikista köyhistä olisi tullut rikkaita! Kuka sitten enää jotain demareita äänestäisi.
Sipilän hallitus on saanut Suomen raiteilleen vuosien vihervassarihapatuksen jälkeen.