Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mun pissa on tumman teen väristä vaikka olen juonut vain vettä?

Vierailija
31.03.2018 |

En ole syönyt mitään värikästä ruokaakaan kun ei näin kipeänä maistu. Lääkettä olen ottanut, mut kai se värjää? Pissa on hajutonta kuitenkin.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole juonut riittävästi. Olet kuivumistilassa.

Vierailija
2/32 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vähän nestettä olet juonut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot juonut liian vähän sitä vettä.

Vierailija
4/32 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kahvia ole juonut, mutta kahvikin kuivattaa. Kahvikupin jälkeen pitäisi juoda kaksi vesilasia. Tai ei niitä laseja vaan vettä niissä.

Vierailija
5/32 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävää kirjoittaa tuommoinen aloitus! Kysy lääkäriltä.

Vierailija
6/32 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alappas juomaan väh 2l/vrk vettä ja jos ei korjaannu niin lääkäriin. Syö myös suolaista muuten tulee toisenlaisia ongelmia.

Vierailija
7/32 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verta virtsassa?

Vierailija
8/32 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Olen juonut eilen kupin vihreää teetä ja pari desiä kokista. Vesi tuoppi on kokoajan nokan alla mistä hörpin säännöllisesti. Eli eilen join pelkkää vettä vähintään 1,5l varmaan enemmänkin ja viime yönä olen juonut puolisen litraa vettä ja silti aamupissa oli ihan tummaa. Voiko tää johtua lääkkeistä vai mistä? Lääkkeenä olen käyttänyt buranaa ja paratabsia. Olen aika huolissani kun normaalisti pissani on lähes väritöntä ja hajutonta.

Ap

Ps. Kuumekin on ollut ajoittain kova ja sen laskiessa on hiki virrannut, mut olen juonut. Kahvia en juo ollenkaan

Vierailija
9/32 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut lääkkeet tummentaa virtsaa, mutta ei kyllä pitäisi Buranan ja Para-Tabsin. Mutta esim. Flagyl tai Trikozol värjäävät, eli lääkeaine nimenltään metronidatsoli, antibiootti.

Vierailija
10/32 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos syöt vitamiineja, niistä ainakin joku B-vitamiineista värjää pissan. Omani on vihreänkeltaista ja hyvin voimakkaan väristä tällöin.

Vierailija
11/32 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauta

Vierailija
12/32 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan vielä mainita, ettei virtsan väri viittaa keltaiseen tai edes oranssiin. Ehkä enemmänkin laimeaan kotikaljaan, eli tummaan.

Ap

Vierailija
13/32 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos syöt vitamiineja, niistä ainakin joku B-vitamiineista värjää pissan. Omani on vihreänkeltaista ja hyvin voimakkaan väristä tällöin.

Eilen join myös yhden C-pore tabletin

Ap

Vierailija
14/32 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiede tai osaa selittää... Ehkä olen väärässä.

Vierailija
15/32 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ällöttävää kirjoittaa tuommoinen aloitus! Kysy lääkäriltä.

Se nyt vielä puuttuisikin, että porukka varailisi lääkäriaikoja tällaisten aiheiden takia! huhhuh :D

Vierailija
16/32 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teepäs aloittaja nyt niin, että juot kaksi ISOA lasia vettä, tai vaikka kolmekin. Sitten katsot, miltä pissa seuraavaksi näyttää.

Vierailija
17/32 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin päivystykseen. Hoitaja sanoi ettei ole koskaan törmännyt vastaavaan ja antoi ajan hoitajalle joka tekee sit testejä. Netti sanoo että viittais maksasairauteen...

Ap

Vierailija
18/32 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole syönyt mitään värikästä ruokaakaan kun ei näin kipeänä maistu. Lääkettä olen ottanut, mut kai se värjää? Pissa on hajutonta kuitenkin.

Onko niissä lääkekapsuleissa tai -tableteissa värjätty kuori? Itse kiskon B-vitamiinia jossa on ruskeaksi värjätty kuori ja vaikutus on juuri tuo minkä kuvaat.

Vierailija
19/32 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko niissä lääkekapsuleissa tai -tableteissa värjätty kuori? Itse kiskon B-vitamiinia jossa on ruskeaksi värjätty kuori ja vaikutus on juuri tuo minkä kuvaat.

Ei ole. Ihan valkoisia päällystämättömiä tabletteja.

Ap

Vierailija
20/32 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissakin sairauksissa voi pissan väri olla todella tumma. Diabetes, munuaisongelmat, maksa jne. Miltä pissa haisee, voi kertoa myös lisää sairaudesta. Älä ainakaan napsi lääkkeitä enempää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä