Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko pörssin laskukausi alkanut?

Vierailija
31.03.2018 |

Ostaako jo vai vieläkö odottaisi?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joitakin helmiä saa jo nyt alennusmyynnistä.

Voisitko olla hieman tarkempi?

En. Ne dissataan kuitenkin huonoina, mutta laatuyhtiöitä, joilla tulevaisuudessa hyviä näkymiä eli nousevat luultavasti vasta noin 1-3 vuoden kuluttua. Olen tutkinut ja sijoittanut, luotan vaikka nyt ei hyvältä näytä 🙄. Kolme eri yhtiötä.

Vierailija
22/28 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Ne dissataan kuitenkin huonoina, mutta laatuyhtiöitä, joilla tulevaisuudessa hyviä näkymiä eli nousevat luultavasti vasta noin 1-3 vuoden kuluttua. Olen tutkinut ja sijoittanut, luotan vaikka nyt ei hyvältä näytä 🙄. Kolme eri yhtiötä.

Nokia, Nordea ja H&M, arvaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan minä kuukausi/pari sitten sanoin kun samoja kyseltiin, että kurssit on nyt tapissa joten parempi venailla rysähdystä. Eikö sen maalaisjärkikin jo sano, että jos katsoo sitä käyrää koko historian ajalta ja nyt ollaan huipulla menty pidemmän aikaa tasaisesti siitä nousematta, ei seuraavaksi voi olla suunta kuin alaspäin.

Vierailija
24/28 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johan minä kuukausi/pari sitten sanoin kun samoja kyseltiin, että kurssit on nyt tapissa joten parempi venailla rysähdystä. Eikö sen maalaisjärkikin jo sano, että jos katsoo sitä käyrää koko historian ajalta ja nyt ollaan huipulla menty pidemmän aikaa tasaisesti siitä nousematta, ei seuraavaksi voi olla suunta kuin alaspäin.

Perustelut ei oikein vakuuta. Tuolla logiikalla historialliset pörssikäyrät pitäisi olla pelkkää alamäkeä, jos kerran nousta ei voi koskaan aiempaa korkeammalle.

Vierailija
25/28 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perustelut ei oikein vakuuta. Tuolla logiikalla historialliset pörssikäyrät pitäisi olla pelkkää alamäkeä, jos kerran nousta ei voi koskaan aiempaa korkeammalle.

No mitä luulet, noustaanko vielä paljonkin jos viimeksi oltiin suunnilleen samoissa n. 10v sitten eikä koko tarkasteltavan rahaston/minkälie historian aikana olla korkeammalla käyty. Jossain tulee aina raja vastaan ja yleensä syy tuppaa olemaan tämä rajoittunut maapallo resursseineen. Jos levittäydyttäisiin ympäri avaruutta jonkinlaisten loputtomien resurssien äärelle, niin loputon kasvu voisi olla periaatteessa mahdollista.

Vierailija
26/28 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä luulet, noustaanko vielä paljonkin jos viimeksi oltiin suunnilleen samoissa n. 10v sitten eikä koko tarkasteltavan rahaston/minkälie historian aikana olla korkeammalla käyty. Jossain tulee aina raja vastaan ja yleensä syy tuppaa olemaan tämä rajoittunut maapallo resursseineen. Jos levittäydyttäisiin ympäri avaruutta jonkinlaisten loputtomien resurssien äärelle, niin loputon kasvu voisi olla periaatteessa mahdollista.

Miksi oletat, että raja on tullut vastaan juuri nyt? Ja miksi pörssiin kannattaisi enää milloinkaan sijoittaa, jos katto kerran on tiedossa ja siitä alaspäin tuskin korjataan kymmeniä prosentteja? Vaihtoehtoisista sijoituksista saisi täten paremman tuoton kuin pörssistä enää koskaan.

Vierailija
27/28 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nokia, Nordea ja H&M, arvaan...

Eihän Nordea mikään ns. aliarvostettu yhtiö ole johon ap viittasi...

Vierailija
28/28 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up