Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

auttakaa sosiaalisesti kömpelöä - kiitos

Vierailija
31.03.2018 |

Hei, saisinko kommentteja seuraavaan tapaukseen? Olin luvannut kyydin kaverille, matkan varrella huomaan, että minulle tulee kiire omaan tilaisuuteeni. Pyydän kaveria kävelemään loppumatkan, n. 400m jotta minun ei tarvitse kiertää ja myöhästyä omasta tilaisuudestani. Olosuhteet kävelyyn ovat hyvät. Tämä tapahtui kesällä, joten lämmintä ja kaverilla ihan ok vaatteet kävelyyn (ei juhlatamineita, korkkareita tms.). Teinkö tylysti?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, saisinko kommentteja seuraavaan tapaukseen? Olin luvannut kyydin kaverille, matkan varrella huomaan, että minulle tulee kiire omaan tilaisuuteeni. Pyydän kaveria kävelemään loppumatkan, n. 400m jotta minun ei tarvitse kiertää ja myöhästyä omasta tilaisuudestani. Olosuhteet kävelyyn ovat hyvät. Tämä tapahtui kesällä, joten lämmintä ja kaverilla ihan ok vaatteet kävelyyn (ei juhlatamineita, korkkareita tms.). Teinkö tylysti?

Myöhästyikö kaveri omasta jutustaan/

Vierailija
2/11 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei myöhästynyt.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tehnyt tylysti. T toinen sosiaalisesti kömpelö :)

Vierailija
4/11 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mielestäni, mutta toisaalta olen jo ketjun kolmas sosiaalisesti kömpelö.

Vierailija
5/11 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok! Hyvä kuulla, kaveri on maininnut asiasta myöhemmin pariin otteeseen vähän happamasti. Näin ainakin olen ymmärtänyt. Jäi kalvamaan, että miksei sanonut silloin tilanteessa mitään.

Vierailija
6/11 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et mielestäni, mutta toisaalta olen jo ketjun kolmas sosiaalisesti kömpelö.

Hyvä kuulla! Hupaisaa, saan vähän niin kuin kollegiaalista tukea :) nyt kun joku "normaali" kommentoisi vielä... ;)

Vierailija
7/11 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ironista, että kukaan normaali ei kommentoi :)

Kiitos kuitenkin teille kömpelöille, ahdistus asian tiimoilta helpotti hieman.

Vierailija
8/11 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok! Hyvä kuulla, kaveri on maininnut asiasta myöhemmin pariin otteeseen vähän happamasti. Näin ainakin olen ymmärtänyt. Jäi kalvamaan, että miksei sanonut silloin tilanteessa mitään.

Minun kaverini on sosiaalisesti kömpelö. Ja hän jättäisi minut siihen 400 metrin päähän, mutta ei selittäisi miksi tekee niin.

En siis tietäisi, että hänellä on kiire. Enkä tietäisi, että hän on ajatellut ratkaista asian noin. Hän vain pysäyttäisi auton eikä sanoisi mitään. Tai sanoisi "no niin".

Ja asia olisi sillä hänen mielestään selvä ja keskusteltu. Ja samaan aikaan minä olisin yhtä kysymysmerkkiä.

Vierailija
9/11 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun kaverini on sosiaalisesti kömpelö. Ja hän jättäisi minut siihen 400 metrin päähän, mutta ei selittäisi miksi tekee niin.

En siis tietäisi, että hänellä on kiire. Enkä tietäisi, että hän on ajatellut ratkaista asian noin. Hän vain pysäyttäisi auton eikä sanoisi mitään. Tai sanoisi "no niin".

Ja asia olisi sillä hänen mielestään selvä ja keskusteltu. Ja samaan aikaan minä olisin yhtä kysymysmerkkiä.

Repesin tuolle "no niin" :D

Vierailija
10/11 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

400 metriä jaksaa jokainen terve ihminen kävellä. Et tehnyt tyhmästi. Toki siinä, miten ystävän jätit tienvarteen, olet voinut mokata. .. Pahoittelitko ja olitko ystävällinen vai heivasitko vaan tien poskeen?

T normaali

Vierailija
11/11 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

400 metriä jaksaa jokainen terve ihminen kävellä. Et tehnyt tyhmästi. Toki siinä, miten ystävän jätit tienvarteen, olet voinut mokata. .. Pahoittelitko ja olitko ystävällinen vai heivasitko vaan tien poskeen?

T normaali

Jaaha, tässä on voinut tulla se ongelma. En muista sanatarkkaan, koska asiasta on niin kauan. En ollut tyytyväinen tilanteeseen, stressasi. Taisin sanoa jotain tyyliin "mun on pakko jättää sut tähän, että ehdin itse". Olisi varmaan pitänyt pahoitella tilannetta...

Kiitos kommentista normaali!

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi